Invitation to make offers with prequalification for agreements for the supply of consumables for office equipment for the needs of OOO "Samarskye Municipal Systems"
Invitation to make offers with prequalification for agreements for the supply of consumables for office equipment for the needs of OOO "Samarskye Municipal Systems" Supply of consumables for office equipment.Collapse
OKDP category:
3020360
OKVED category:
Производство электронных вычислительных машин и прочего оборудования для обработки информации;
Purchasing items:
1.
Спрей DEFENDER CLN 30594, для корпусов и экранов ноутбуков 125 мл (30 pc; 1), price not specified
2.
Диск DVD+R 16х (100шт в банке) (4 pc; 1), price not specified
3.
Диск CD-R 80 мин 700MB 52х (100 in box) (4 pc; 1), price not specified
4.
Фильтр сетевой 5 розеток Pilot (20 pc; 1), price not specified
5.
Диск DVD+RW (20 pc; 1), price not specified
6.
Память USB2.0 Flash Adata 4 Gb C008 (50 pc; 1), price not specified
7.
Накопитель USB Flash Drive 16Gb USB 3.0 (10 pc; 1), price not specified
8.
Конверты для CD/DVD (20 pc; 1), price not specified
9.
Термопаста HC-125, КПТ-8 в тюбике 125гр (1 pc; 1), price not specified
10.
Накопитель USB Flash Drive 64Gb USB 3.0 (5 pc; 1), price not specified
Not applicable. Proposal shall cover the entire lot.
Hide bid prices during bids submission period:
Yes
Upload of bid-related documents required
Bids not supported with documentation will not be considered.
:
Yes
Supplier should not be recorded in the register of mala fide suppliers
The Organizer has set a requirement as to the supplier's not being recorded in the register of mala fide suppliers. Supplier's compliance with this requirement shall be checked by the Organizer on their own.
:
Yes
Payment terms:
В течение 20 банковских дней с даты поступления Товара на станцию назначения и предоставления Поставщиком оригинала счета-фактуры, оригинала или копии ж/д квитанции на перевозку груза с отметкой станции отправления, подтверждающей отправку Товара со станции отправления, или в течение 20 банковских дней с даты получения Товара грузополучателем и предоставления Поставщиком оригинала счета-фактуры, оригинала или копии товарно-транспортной накладной, свидетельствующей о приемке Товара грузополучателем. Поставщик обязан предоставить Покупателю счет-фактуру, датированную отчетным месяцем /месяцем отгрузки/, в срок не позднее 5 дней, считая со дня отгрузки Товара.
Delivery terms:
Франко-пункт назначения. Датой поставки Товара является дата штемпеля станции назначения на железнодорожной накладной, свидетельствующая о прибытии Товара на станцию назначения или дата, указанная в товарно-транспортной накладной, свидетельствующая о приемке Товара грузополучателем. Обязанность Поставщика по поставке Товара считается исполненной в момент прибытия Товара на станцию назначения или в момент получения Товара грузополучателем.
Venue of bids examination:
443056, Самарская обл., г. Самара, ул. Луначарского, д. 56
Date and time of bids consideration:
23.10.2015 11:00
Results date and time:
23.10.2015 11:00
Georeferencing:
443056, Самарская обл., г. Самара, ул. Луначарского, д. 56
Venue of bidding:
This call for bids is held in electronic form on the e-marketplace of B2B-Center group (www.b2b-center.ru). Bids shall be submitted in the form of e-document.
Procurement documents provision procedure:
Procurement documents in electronic form are available free of charge at B2B-Center marketplace (www.b2b-center.ru) starting from the date of publication of the procurement procedure.