the purchase of furniture for the UF-1,-2, PCTS. gar., Surveying Division Kolyvansky open mine and coal mine. for furniture of 1, of 2, PCTS. gar., Surveying Division Kolyvansky open mine and coal mine.
The Need For S0348510, S0348362, 0346196,
S0346011, 0345126 (Buying)Collapse
Bidders can submit a bid for separate items within the call for bids
:
Applicable
Equivalents of the requested items may be offered:
Yes
Alternative bids
Alternative bid is a bid, of which the terms and conditions differ from those established in the bid-related documents.
:
Yes
Upload of bid-related documents required
Bids not supported with documentation will not be considered.
:
Yes
Procurement documentation:
Not uploaded
Auto-extension
If within the last 30 minutes of bid submission period a new bid is submitted, then bid submission deadline will automatically be extended by 30 minutes from the time the last bid is submitted.
:
30 minutes
Payment terms:
100% within 30 days upon delivery
Delivery terms:
DDP warehouse Buyer
Delivery time-November, 2017.
Transportation costs are included in the price of the goods.
Comments: Proposals shall be submitted via e-marketplace.
Requirements: new, not used, manufactured in 2017.
Be sure to attach an executed commercial proposal, certificates, dealership authorization, reference list for previous deliveries of similar products.
All the questions and requests for clarifications shall be placed in "Request for Clarification" section of e-marketplace.
Venue of bidding:
This call for bids is held in electronic form on the e-marketplace of B2B-Center group (www.b2b-center.ru). Bids shall be submitted in the form of e-document.
Правовая форма закупки
Процедура не является публичной офертой
:
Процедура не является публичной офертой.
Контактные данные службы безопасности
Начальник службы безопасности Воронцов Андрей Витальевич, avorontsov@sibanthracite.ru, тел. +7 495 956 35 33
:
указать
К заявке требуется приложение документации
Документация к заявке
:
1. свежая выписка ЕГРЮЛ, 2. оформленное коммерческое предложение, 3. дилерские полномочия, сертификаты, 4. паспорт качества, сертификат качества на партию или образец, 5. лист безопасности, 6. подтверждение оригинальности происхождения продукции, 7. референс-лист по выполненным поставкам аналогичной продукции (с контактными данными), 8. краткая справка о компании, 9. бухгалтерская отчетность Ф01 бухгалтерский баланс, Ф02 отчет о прибылях и убытках, 10. гарантии поставки, 11. информация о собственниках юр. лица, список аффилированных лиц и организаций поставщика и руководителя.
Прием через ЭТП
Предложения и разъяснения через ЭТП
:
Прием предложений строго через торговую площадку. По всем вопросам обращаться через форму "Разъяснения" (вопросы и запросы уточнений необходимо в обязательном порядке размещать в разделе "Разъяснения").