Acquisition (updating) of materials for the passage of ADR and spare parts for the repair of refueling equipment on fuel tanks and fuel tankers for JSC "PrimAgro" for 2023. on demand.
Acquisition (updating) of materials for the passage of ADR and spare parts for the repair of refueling equipment on fuel tanks and fuel tankers for JSC "PrimAgro" for 2023. on demand. The purchase is not a one-time purchase.
The selection will take place as applications are received.
Spare parts warehouses should be located on the territory of Primorsky Krai (Spare parts supply)Collapse
Accreditation group:
общая русагро
OKPD2 category:
Show all (9 more)
22 Изделия резиновые и пластмассовые
25 Изделия металлические готовые, кроме машин и оборудования
22.1 Изделия резиновые
22.19 Изделия из резины прочие
28.13.11 Насосы топливные, смазочные насосы (лубрикаторы), насосы для охлаждающей жидкости и бетононасосы
28.13.31.110 Комплектующие (запасные части) насосов, не имеющие самостоятельных группировок
28.30.93 Части прочих машин и оборудования для сельского хозяйства
29.3 Части и принадлежности для автотранспортных средств
29.32 Комплектующие и принадлежности для автотранспортных средств прочие
29.32.3 Комплектующие и принадлежности для автотранспортных средств, не включенные в другие группировки
29.32.30 Комплектующие и принадлежности для автотранспортных средств, не включенные в другие группировки
45.20.11.000 Услуги по обычному (текущему) техническому обслуживанию и ремонту легковых автомобилей и легких грузовых автотранспортных средств, кроме услуг по ремонту электрооборудования, шин и кузовов
Bidders can submit a bid for separate items within the call for bids
:
Applicable
Restriction on submission of a bid higher than previously submitted
Bidding initiator has set a restriction on submission of a bid with a price which is higher than the price of the previous bid submitted by the bidder. Once the bid is submitted, the stated price can not be increased.
:
Yes
Upload of bid-related documents required
Bids not supported with documentation will not be considered.
:
Yes
Auto-extension
If within the last 10 minutes of bid submission period a new bid is submitted, then bid submission deadline will automatically be extended by 10 minutes from the time the last bid is submitted.
:
10 minutes
Payment terms:
Non-cash payment in the order of 100% upon the fact of services rendered with a deferred payment of at least 10 banking days, a longer deferred payment period is welcome, payment days are Tuesday/Thursday.
Delivery terms:
Delivery to the buyer's warehouse (by agreement) and pickup from the supplier's warehouse at the buyer's request during 2023. Supplier's warehouses on the territory of Primorsky Krai with a distance of no more than 100 KM
Georeferencing:
Primorsky Krai, Ussuriysk, Timiryazev street, d 29
Comments: 1. This competitive procedure for selecting a Supplier is directed in accordance with the Tender Regulations of the Tender Organizer within the framework of the procedure for requesting commercial proposals, which is not an offer, auction or tender and its conduct is not regulated by Articles 447-449 Part 1 and 1057-1061 Part 2 of the Civil Code of the Russian Federation. Thus, this procedure does not impose an appropriate amount of civil obligations on the Organizer and reserves the right to refuse all Proposals received for any reason or terminate the selection procedure at any time without explanation, without incurring any responsibility to the Participants.
2. The tender organizer reserves the right to choose several winners, dividing the lot at its discretion and without explanation among several potential suppliers participating in the competitive procedure.
3. The model contract is sent for signature to the Winner(s) determined during the meeting of the Tender Committee, which is held by the Organizer of the competitive procedure after the end of this procedure on the electronic trading platform B2B-center.
4. The Organizer sends a template of a model contract to interested potential suppliers upon additional request
5. The participant of this procedure sends a Commercial offer on the official letterhead of the organization.
6. An organization/documentation that does not comply with the requirements and forms specified in the notification, the Organizer has the right to reject without explanation and recognize this documentation, and, accordingly, the Applicant, does not comply with the requirements of this competitive procedure.
Venue of bidding:
This call for bids is held in electronic form on the e-marketplace of B2B-Center group (www.b2b-center.ru). Bids shall be submitted in the form of e-document.
Инициатор закупки:
Ефимов Антон Владимирович,
Менеджер по закупкам, коммерческая дирекция АО «ПримАгро»
Тел.: 8(4234)38-98-97 (доб. 43090)
Тел.: 8 (908) 979-92-74
E-mail: av.efimov@rainvest.ru
Адрес: г. Уссурийск, ул. Тимирязева д.29, 3 этаж
www.rusagrogroup.ru
Куратор закупки:
Федоренко Сергей Александрович sa.fedorenko@rainvest.ru Тел (4234) 389 897 (43073) +7-924-248-49-37
Алгоритм действий при возникновении обоснованных сомнений в справедливости проводимого тендера:
Обратитесь за разъяснением к сотруднику «Русагро», который инициировал торги (поле «Инициатор закупки»).
Если разъяснения инициатора не сняли сомнений, обратитесь к сотруднику «Русагро», который курирует данные торги (поле «Куратор закупки»)
Если разъяснения куратора не сняли сомнений, обратитесь к Руководителю управления по закупкам Копылову Владимиру Юрьевичу, тел.: +7 (4722) 23-18-50 (доб. 41117), e-mail: vy.kopylov@rainvest.ru
Если разъяснения не помогли, то обратитесь к сотруднику внутреннего аудита ГК «Русагро» Виноградову Михаилу Константиновичу, тел.: +7 (4722) 23-18-50 (доб. 42079), e-mail: rusagrogroup@rainvest.ru или compliance@rusagrogroup.ru
Время доступности сотрудников по стационарной/мобильной телефонной связи: - с 9:00 до 18:00 МСК, рабочие дни (сотрудники АО «Примагро» - с 2:00 до 11:00 МСК, рабочие дни)
Если разъяснений оказалось недостаточно, воспользуйтесь Горячей линией «Русагро» по телефону 8 (800) 600-28-57 или электронной почте rusagro@csi-hotl