Not applicable. Proposal shall cover the entire lot.
Upload of bid-related documents required
Bids not supported with documentation will not be considered.
:
Yes
Supplier should not be recorded in the register of mala fide suppliers
The Organizer has set a requirement as to the supplier's not being recorded in the register of mala fide suppliers. Supplier's compliance with this requirement shall be checked by the Organizer on their own.
:
Yes
Auto-extension
If within the last 30 minutes of bid submission period a new bid is submitted, then bid submission deadline will automatically be extended by 30 minutes from the time the last bid is submitted.
:
30 minutes
Payment terms:
Payment within 30 (thirty) calendar days after the documentary confirmation of the execution by the supplier to fulfil their obligations under the Treaty.
Delivery terms:
within 15 (fifteen) working days from the date of signature of this agreement.
Venue of bids examination:
614014, Россия, Пермский край, г. Пермь, ул. Новозвягинская, д. 57
Date and time of bids consideration:
21.05.2018 11:00
Results date and time:
21.05.2018 11:00
Georeferencing:
614014, Россия, Пермский край, г. Пермь, ул. Новозвягинская, д. 57
Venue of bidding:
This call for bids is held in electronic form on the e-marketplace of B2B-Center group (www.b2b-center.ru). Bids shall be submitted in the form of e-document.
Procurement documents provision procedure:
Procurement documents in electronic form are available free of charge at B2B-Center marketplace (www.b2b-center.ru) starting from the date of publication of the procurement procedure.
The Organizer has announced the results on 22.05.2018 at 14:30
and selected the winner: "PRO-OFIS" OOO – (Bidder 1) (Пиняева С.Н.) submitting a bid dated of 17.05.2018 14:25 totalling to 964 000,00 RUB (price incl. VAT)
Обоснование: 1. Признать заявки ООО «ПРО ОФИС» и ООО «УМК «Новый Стиль» соответствующими требованиям документации запроса ценовых котировок в электронной форме.
2. Признать запрос ценовых котировок в электронной форме на приобретение офисной мебели состоявшимся.
3. В соответствии с критериями оценки признать победителем и присвоить первый номер заявке от ООО «ПРО ОФИС».
4. Присвоить второй номер заявке от ООО «УМК «Новый Стиль».
5. Заключить договор с ООО «ПРО ОФИС» на приобретение офисной мебели в соответствии с требованиями, установленными документацией по запросу ценовых котировок в электронной форме, по цене договора – 964 000 (Девятьсот шестьдесят четыре тысячи) рублей 00 копеек, в т.ч. НДС 18% - 147 050 (Сто сорок семь тысяч пятьдесят) рублей 85 копеек.