Request for Proposals No. 630705 
Расходные материалы и ЗИП для СВТ, печати и копирования

This call for bids is archived
Participation in bidding is no longer possible. You may wish to check similar calls for bids currently available

Расходные материалы и ЗИП для СВТ, печати и копирования
Расходные материалы и запасные части для средств вычислительной техники, печати и копирования (Buying)

OKPD2 category:
26.20.40.190  Комплектующие и запасные части для вычислительных машин, принтеров и многофункциональных печатающих устройств прочие, не включенные в другие группировки
OKVED2 category:
26.20  Производство компьютеров и периферийного оборудования
Quantity:215 pc; 1
Per unit price:8 093,02 RUB (price incl. VAT, VAT: 18%)
Total price:1 740 000,00 RUB (price incl. VAT)
Contract award criteria:Price incl. VAT (show both prices)
Publication date:
Bid submission deadline:31.03.2016 12:24 (was extended by 2 h, 24 min, 28 sec)
Last edited:25.03.2016 15:53
Organizer (Initiator):"UAC - TA" JSC
Customer's postal address:Россия, 125190, г. Москва, Ленинградский пр-кт, д. 45, корп. Г
Customer's registered address:Россия, 125190, г. Москва, Ленинградский пр-кт, д. 45, корп. Г
Contact email address:SVTatarnikov@ilyushin.net
Buyer's contact phone number:+7 (499) 943-82-60
Additional info
Call for bids subject to Federal Law No. 223-FZ:Yes
Per-item bid submission:Not applicable. Proposal shall cover the entire lot.
Upload of bid-related documents required
Bids not supported with documentation will not be considered.
:
Yes
Supplier should not be recorded in the register of mala fide suppliers
The Organizer has set a requirement as to the supplier's not being recorded in the register of mala fide suppliers. Supplier's compliance with this requirement shall be checked by the Organizer on their own.
:
Yes
Participation of small and medium businesses
Organizer has initiated the bidding only for small and medium businesses to participate. Verification of compliance with the criteria for being qualified as small and medium businesses is to be performed by the organizer.
:
Участниками данной закупки могут быть только субъекты малого и среднего предпринимательства
Auto-extension
If within the last 30 minutes of bid submission period a new bid is submitted, then bid submission deadline will automatically be extended by 30 minutes from the time the last bid is submitted.
:
30 minutes
Payment terms:Оплата производится в течении 7 рабочих дней на основании счета, выставленного поставщиком, после поставки товара на склад покупателя и подписания сторонами товарной накладной, Расчет производится путем перечисления покупателем денежных средств на расчетный счет поставщика.
Delivery terms:Доставка до места нахождения покупателя силами и за счет средств поставщика. Все расходы по доставке товара до места нахождения покупателя включены в стоимость закупки.
Venue of bids examination:По месту нахождения заказчика
Date and time of bids consideration:06.04.2016 10:00
Results date and time:11.04.2016 14:00
Georeferencing:Россия, г. Москва, 125190, Ленинградский проспект, дом 45 Г, корпус 1
Comments:
Запрос предложений проводится в электронной форме на ЭТП группы B2B-Center. Предложения подаются участниками закупки в форме электронного документа, подписанного электронной цифровой подписью. Документация предоставляется без взимания платы в форме электронного документа на сайте ЭТП группы B2B-Center, начиная с даты размещения запроса предложений.
Venue of bidding:This call for bids is held in electronic form on the e-marketplace of B2B-Center group (www.b2b-center.ru). Bids shall be submitted in the form of e-document.
Procurement documents provision procedure:Procurement documents in electronic form are available free of charge at B2B-Center marketplace (www.b2b-center.ru) starting from the date of publication of the procurement procedure.
E-signature info:Signed with e-signature
 
 
 
  Obtain bank guarantee

This call for bids is archived
Participation in bidding is no longer possible. You may wish to check similar calls for bids currently available
 

Выгрузка на ЕИС

Номер извещения на ЕИС:
31603471981
Results reports
Bids opening results report
Bid evaluation report
Final results report
Latest submitted bids
Status of bidding: archived.
Organizer's decision:
The Organizer has announced the results on 11.04.2016 at 15:02
and selected the winner: "OPS" OOO – (Bidder 2) (Синицын Ю.Н.) submitting a bid dated of 31.03.2016 10:08 totalling to 1 532 405,86 RUB (price incl. VAT)
Notifications have been sent to bidders.
Price / offerCompany / Date Sorted by descending
1 318 694,59 RUB (price incl. VAT, VAT: 18%)
Весь предлагаемый к поставке товар соответствует техническому заданию заказчика
Signed with e-signature
"S.V.K." OOO (Bidder 1) Zaiats S.N.
31.03.2016 11:54:28
1 325 000,00 RUB (price incl. VAT, VAT: 18%)

Signed with e-signature
OOO "BESTKOM MSK" (Bidder 3) Riabov M.V.
31.03.2016 11:51:23
The best offer
1 532 405,86 RUB (price incl. VAT, VAT: 18%)

Signed with e-signature
"OPS" OOO
(Bidder 2) Sinitsyn Iu.N.
31.03.2016 10:08:54
Total bids: 3. More >>