Simple purchase procedure No. 741320 
Разработка интерфейса в программном продукте OMNI-US для интеграции с СЭД

This call for bids is archived
Participation in bidding is no longer possible. You may wish to check similar calls for bids currently available

Разработка интерфейса в программном продукте OMNI-US для интеграции с СЭД
Разработка интерфейса в программном продукте OMNI-US для интеграции с СЭД (Working out)

OKPD2 category:
26.20.14.000  Машины вычислительные электронные цифровые, поставляемые в виде систем для автоматической обработки данных
OKVED2 category:
62.02  Деятельность консультативная и работы в области компьютерных технологий
Quantity:1 ед
Unit price of the goods (services):450 000,00 RUB (price excl. of VAT)
Total price:450 000,00 RUB (price excl. of VAT)
Contract award criteria:price excl. of VAT (show both prices)
Placed:
Valid through:25.11.2016 16:00
Last edited:21.11.2016 10:36
Organizer (Initiator):AO "Chuvashskaia energosbytovaia kompaniia"
Organizer's postal address:428020, РФ, Чувашская Республика, г.Чебоксары, ул.Гладкова, 13А
Organizer's location:428020, РФ, Чувашская Республика, г. Чебоксары, ул. Гладкова, 13А
Contact email address:esa@ch-sk.ru
Customer's contact phone number:+7 (8352) 39-91-96
Additional info
Call for bids subject to Federal Law No. 223-FZ:Yes
Upload of bid-related documentation required:Yes
Supplier should not be recorded in the register of mala fide suppliers
The Organizer has set a requirement as to the supplier's not being recorded in the register of mala fide suppliers. Supplier's compliance with this requirement shall be checked by the Organizer on their own.
:
Yes
Participation of small and medium businesses
Organizer has initiated the bidding only for small and medium businesses to participate. Verification of compliance with the criteria for being qualified as small and medium businesses is to be performed by the organizer.
:
Участниками данной закупки могут быть только субъекты малого и среднего предпринимательства
Auto-extension
If within the last 30 minutes of bid submission period a new bid is submitted, then bid submission deadline will automatically be extended by 30 minutes from the time the last bid is submitted.
:
30 minutes
Payment terms:Стоимость услуг включает в себя все затраты Исполнителя, в том числе транспортные, командировочные расходы, расходы по уплате налогов, сборов и иных платежей в бюджеты всех уровней. Все расходы, которые понес или может понести Исполнитель в связи с выполнением работ по договору, осуществляются за счет Исполнителя. Неучтенные затраты Исполнителя, связанные с исполнением условий договора, но не включенные в стоимость договора, со стороны Заказчика оплате не подлежат.
Стоимость работ не индексируется и не изменяется в сторону увеличения в течение всего срока действия Договора.
Цена Договора определяется в российских рублях.
Оплата по Договору производится по безналичному расчету платежными поручениями путем перечисления Заказчиком денежных средств на расчетный счет Исполнителя по реквизитам, указанным в разделе 12 договора в следующем порядке:
- в течение 30 (тридцати) календарных дней с момента подписания Договора Заказчик на основании выставленного счета на оплату производит предварительную оплату в размере 10% от цены Договора.
- окончательный расчёт по Договору (в размере 90% от цены Договора) будет произведен Заказчиком в течение 30 календарных дней после подписания Сторонами акта сдачи-приемки оказанных услуг после завершения приемо-сдаточных испытаний (4 этап оказания услуг) на основании предоставленного Исполнителем счета на оплату, при условии, что услуги оказаны надлежащего качества и в согласованные сроки, или досрочно с согласия Заказчика.
Terms of delivery:Срок выполнения работ:
Начало - с момента заключения договора;
Окончание – в течение 2 (Двух) месяцев с момента заключения договора.
Заказчик поручает, а Исполнитель за вознаграждение принимает на себя обязательства по Разработке интерфейса в программном продукте OMNI-US, установленном у Заказчика, для интеграции с системой электронного документооборота (СЭД), выполнению работ по его установке и настройке (далее - Услуги) в соответствии с техническим заданием, являющимся Приложением №1 к Договору.
Услуги по разработке интерфейса в программном продукте ИАС «Omni-US» для интеграции с СЭД осуществляются для АО «Чувашская энергосбытовая компания», по адресу: 428020, Чувашская Республика, г. Чебоксары, ул. Ф. Гладкова, д.13а.
Bid consideration venue:428020, Чувашская Республика, г. Чебоксары, ул. Федора Гладкова, д. 13А
Date and time of bids evaluation:28.11.2016 16:00
Date and time of announcement of results:30.11.2016 16:00
Georeferencing:428020, РФ, Чувашская Республика, г.Чебоксары, ул.Гладкова, 13А
Venue of bidding:This call for bids is held in electronic form on the e-marketplace of B2B-Center group (www.b2b-center.ru). Bids shall be submitted in the form of e-document.
Procurement documents provision procedure:Procurement documents in electronic form are available free of charge at B2B-Center marketplace (www.b2b-center.ru) starting from the date of publication of the procurement procedure.
 
 
 
  Obtain bank guarantee

This call for bids is archived
Participation in bidding is no longer possible. You may wish to check similar calls for bids currently available
 
Results reports
Bids opening results report
Download file СКАН Протокола вскрытия конвертов на сайт Лот 9 НФ.pdf (240 Kb)
Final results report
Download file СКАН ПРОТОКОЛа РЕЗУЛЬТАТЫ лот 9 НФ.pdf (544 Kb)
Latest submitted bids
Status of bidding: archived.
Organizer's decision:
The Organizer has announced the results on 01.12.2016 at 07:34
and selected the winner: "IT-Konsalting" OOO – (Bidder 1) (Тихонова О.Р.) submitting a bid dated of 24.11.2016 15:44 totalling to 450 000,00 RUB (VAT free)
Notifications have been sent to bidders.
Price / offerCompany / Date Sorted by descending
The best offer
450 000,00 RUB (VAT free)

Signed with e-signature
"IT-Konsalting" OOO
(Bidder 1) Tikhonova O.R.
24.11.2016 15:44:57
Total bids: 1. More >>