Request for Proposals No. 657704 
Ремонт фасада АБК корп. №1

This call for bids is archived
Participation in bidding is no longer possible. You may wish to check similar calls for bids currently available

Ремонт фасада АБК корп. №1
в соответствии с Техническим заданием. (Repair)

OKPD2 category:
43.99.90.190  Работы строительные специализированные прочие, не включенные в другие группировки
OKVED2 category:
43.99.9  Работы строительные специализированные, не включенные в другие группировки
Quantity:1 ед
Per unit price:6 500 000,00 RUB (price incl. VAT, VAT: 18%)
Total price:6 500 000,00 RUB (price incl. VAT)
Contract award criteria:Price incl. VAT (show both prices)
Publication date:
Bid submission deadline:07.06.2016 16:45 (was extended by 1 h, 45 min, 26 sec)
Bids opening date:07.06.2016 17:45
Last edited:25.05.2016 16:25
Organizer (Initiator):"NPTsAP" FGUP
Customer's postal address:117342, г. Москва, ул. Введенского, д. 1
Customer's registered address:117342, г. Москва, ул. Введенского, д. 1
Contact email address:spzakupki861@mail.ru
Buyer's contact phone number:+7 (48442) 5-00-48
Additional info
Call for bids subject to Federal Law No. 223-FZ:Yes
Per-item bid submission:Not applicable. Proposal shall cover the entire lot.
Upload of bid-related documents required
Bids not supported with documentation will not be considered.
:
Yes
Supplier should not be recorded in the register of mala fide suppliers
The Organizer has set a requirement as to the supplier's not being recorded in the register of mala fide suppliers. Supplier's compliance with this requirement shall be checked by the Organizer on their own.
:
Yes
Participation of small and medium businesses
Organizer has initiated the bidding only for small and medium businesses to participate. Verification of compliance with the criteria for being qualified as small and medium businesses is to be performed by the organizer.
:
Участниками данной закупки могут быть только субъекты малого и среднего предпринимательства
Auto-extension
If within the last 30 minutes of bid submission period a new bid is submitted, then bid submission deadline will automatically be extended by 30 minutes from the time the last bid is submitted.
:
30 minutes
Payment terms:Оплата Работ производится Заказчиком в следующем порядке:
Заказчик на основании счета Подрядчика перечисляет на расчетный счет Подрядчика авансовый платеж, в размере 30 (Тридцати) % от стоимости Работ, в течение 10 рабочих дней с даты получения счета Заказчиком. Счет датировать числом на момент передачи его Заказчику.
Заказчик производит окончательный расчет за выполненные работы Подрядчиком в течение 10 рабочих дней с даты получения счета Заказчиком после подписания Сторонами Акта о приёмке выполненных работ по форме №КС-2, Справки о стоимости выполненных работ по форме №КС-3, оформленного счета - фактуры путем перечисления денежных средств на расчетный счет Подрядчика по счету Подрядчика за вычетом аванса.
Заказчик вправе производить промежуточные оплаты фактически выполненных объемов Работ в течение 10 рабочих дней с даты получения счета Заказчиком после подписания Сторонами Акта о приемке, Справки о стоимости и предъявления Подрядчиком счета на оплату. При этом погашение аванса производится пропорционально выполненным объемам Работ.
Delivery terms:Срок проведения работ:не более 70 (Семидесяти) рабочих дней с даты начала работ. Начало работ – 23.06.2016г.
Venue of bids examination:249711, Россия, Калужская область, Козельский район, г.Сосенский, ул. 1-й Заводской проезд, д.1
Date and time of bids consideration:10.06.2016 15:00
Results date and time:10.06.2016 17:00
Georeferencing:249711, Россия, Калужская область, Козельский район, г.Сосенский, ул. 1-й Заводской проезд, д.1
Venue of bidding:This call for bids is held in electronic form on the e-marketplace of B2B-Center group (www.b2b-center.ru). Bids shall be submitted in the form of e-document.
Procurement documents provision procedure:Procurement documents in electronic form are available free of charge at B2B-Center marketplace (www.b2b-center.ru) starting from the date of publication of the procurement procedure.
E-signature info:Signed with e-signature
 
 
 
  Obtain bank guarantee

This call for bids is archived
Participation in bidding is no longer possible. You may wish to check similar calls for bids currently available
 

Выгрузка на ЕИС

Номер извещения на ЕИС:
31603699238
Results reports
Bids opening results report
Bid evaluation report
Final results report
Latest submitted bids
Status of bidding: archived.
Organizer's decision:
The Organizer has announced the results on 10.06.2016 at 12:00
and selected the winner: "Kompaniia "Grand-Liuks" OOO – (Bidder 1) (Семидоцкий А.В.) submitting a bid dated of 07.06.2016 16:15 totalling to 5 330 000,00 RUB (price incl. VAT)

Download Приложение к протоколу.xlsx (21 Kb)

Notifications have been sent to bidders.
Price / offerCompany / Date Sorted by descending
The best offer
5 330 000,00 RUB (price incl. VAT, VAT: 18%)

Signed with e-signature
"Kompaniia "Grand-Liuks" OOO
(Bidder 1) Semidotskii A.V.
07.06.2016 16:15:26
5 300 000,00 RUB (price incl. VAT, VAT: 18%)
согласны исполнить контракт
Signed with e-signature
"Poterna-Stroi" OOO (Bidder 3) Shamov A.M.
07.06.2016 16:04:06
6 000 000,00 RUB (price incl. VAT, VAT: 18%)

Signed with e-signature
"LTS" OOO
(Bidder 6) Panfilov D.V.
07.06.2016 15:09:58
6 000 000,00 RUB (price incl. VAT, VAT: 18%)

Signed with e-signature
NPTs "Enerkom-Servis" OOO
(Bidder 5) Vasil'eva E.N.
07.06.2016 14:40:12
6 300 000,00 RUB (price incl. VAT, VAT: 18%)

Signed with e-signature
"ShchIT PLIuS" OOO (Bidder 4) Platov M.Iu.
07.06.2016 14:03:12
6 175 000,00 RUB (price incl. VAT, VAT: 18%)

Signed with e-signature
"SK "Invest-Stroi" OOO (Bidder 2) Savel'ev V.
07.06.2016 13:45:12
Total bids: 6. More >>