Request for Proposals No. 294183 
Repair of sewage pipeline of the system of water discharge from Building # 52. Repair of entrance group of Building # 152 (medical unit) at the address: Moscow Region, Lyuberetsky District, Tomilino Village, Garshina Street 26/1.

This call for bids is archived
Participation in bidding is no longer possible. You may wish to check similar calls for bids currently available

OKDP category:4530010 
OKVED category:
Производство санитарно-технических работ;
Quantity:1 ед
Per unit price:331 799,89 RUB (price incl. VAT, VAT: 18%)
Total price:331 799,89 RUB (price incl. VAT)
Contract award criteria:Price incl. VAT (show both prices)
Publication date:
Bid submission deadline:16.10.2013 15:40 (was extended by 40 min, 4 sec)
Last edited:09.10.2013 14:06
Organizer (Initiator):AO "MVZ im. M.L. Milia"
Customer's postal address:140070, Россия, Московская область, Люберецкий район, пос. Томилино, ул. Гаршина, д. 26/1
Customer's registered address:140070, Россия, Московская область, Люберецкий район, пос. Томилино, ул. Гаршина, д. 26/1
Contact email address:vmdenisov@mi-helicopter.ru
Buyer's contact phone number:+8 (495) 627-75-95
Additional info
Call for bids subject to Federal Law No. 223-FZ:Yes
Per-item bid submission:Not applicable. Proposal shall cover the entire lot.
Auto-extension
If within the last 30 minutes of bid submission period a new bid is submitted, then bid submission deadline will automatically be extended by 30 minutes from the time the last bid is submitted.
:
30 minutes
Payment terms:Сумма аванса оговаривается при заключении договора. Цена доставки оборудования и комплектующих входит в стоимость работ. Заказчик оплачивает стоимость работ в течении 5 (пяти) рабочих дней после подписания Сторонами Акта приёмки выполненных работ (форма КС-2), Справки о стоимости выполненных работ (форма КС-3) и передачи Заказчику Подрядчиком счёта(ов)-фактур.
Delivery terms:Начало работ по Договору - в течении пяти календарных дней с момента подписания Договора.
Venue of bids examination:По адресу местонахождения заказчика.
Date and time of bids consideration:23.10.2013 00:00
Results date and time:23.10.2013 00:00
Georeferencing:140070, Россия, Московская область, Люберецкий район, пос. Томилино, ул. Гаршина, д. 26/1
Comments:
1. Выполнить работы надлежащим образом: в соответствии с проектом, с точным соблюдением условия Договора и указаний Заказчика.
2. Подрядчик должен иметь допуск по форме №3 для работы на режимном объекте.
3. К работам допускаются работники имеющие Российское гражданство.
4. Оплата работ только по форме КС-3 в течении 5-ти банковских дней.
5. Членство в СРО-обязательное условие.
6. Оценка стоимости работ как и при составлении сметных расчетов, так и при предоставлении актов КС-2 только в ТЕРовских расценках по московской области.
7. Гарантийный срок устанавливается в 1 год. Подрядчик несет ответственность за недостатки, обнаруженные в пределах гарантийного срока. Устранение недостатков осуществляется Подрядчиком в течении 30 дней с момента обнаружения.
В случаях согласованных договорных расценках на строительные материалы и конструкции- Подрядчик представляет счета фактуры или обоснованную калькуляцию на материалы и конструкцию в расценках ТЕР по московской области.
Данное извещение не дает никаких прав участникам и не влечет никаких обязанностей у Заказчика.
Организатор запроса предложений не имеет обязанности заключения договора по его результатам.
Venue of bidding:This call for bids is held in electronic form on the e-marketplace of B2B-Center group (www.b2b-center.ru). Bids shall be submitted in the form of e-document.
Procurement documents provision procedure:Procurement documents in electronic form are available free of charge at B2B-Center marketplace (www.b2b-center.ru) starting from the date of publication of the procurement procedure.
E-signature info:Signed with e-signature
 
 
 
  Obtain bank guarantee

This call for bids is archived
Participation in bidding is no longer possible. You may wish to check similar calls for bids currently available
 
Results reports
Final results report
Latest submitted bids
Status of bidding: archived.
Organizer's decision:
The Organizer has announced the results on 21.10.2013 at 16:08
and selected the winner: "Stroi podriad" OOO – (Bidder 2) (Симонов Н.А.) submitting a bid dated of 16.10.2013 15:10 totalling to 324 500,00 RUB (price incl. VAT)
Обоснование: На основании протокола №16 от 18.10.2013 г., поручить выполнение комплекса работ по ремонту канализационного трубопровода системы отвода воды от корпуса №52 и ремонта входной группы корпуса №152. - ООО "Строй подряд".
Notifications have been sent to bidders.
Price / offerCompany / Date Sorted by descending
The best offer
324 500,00 RUB (price incl. VAT, VAT: 18%)

Signed with e-signature
"Stroi podriad" OOO (Bidder 2) Simonov N.A.
16.10.2013 15:10:04
325 000,00 RUB (price incl. VAT, VAT: 18%)

Signed with e-signature
"RemStroiGruppa" OOO (Bidder 3) Zhukov V.A.
16.10.2013 14:55:33
331 000,00 RUB (price incl. VAT, VAT: 18%)

Signed with e-signature
"Vent Inzhiniring" OOO (Bidder 1) Artamonov D.A.
10.10.2013 11:15:03
Total bids: 3. More >>