Request for Proposals No. 162230 
Repair of the roof of Building 43 (Shop 93)

This call for bids is archived
Participation in bidding is no longer possible. You may wish to check similar calls for bids currently available

Repair of the roof of Building 43 (Shop 93)
According to the bill of quantities (Repair)

Quantity:1 шт.
Per unit price:Price not specified
Total price:Price not specified
Contract award criteria:Price incl. VAT (show both prices)
Currency:RUB
Publication date:
Bid submission deadline:30.07.2012 11:54 (was extended by 1 h, 54 min, 36 sec)
Last edited:17.07.2012 09:19
Organizer (Initiator):PAO «NPO «Saturn»
Customer's postal address:152903, Россия, Ярославская область, г. Рыбинск, пр. Ленина, 163
Customer's registered address:152903, Россия, Ярославская область, г. Рыбинск, пр. Ленина, 163
Contact email address:vlada.filaretova@npo-saturn.ru
Buyer's contact phone number:+7 (4855) 29-62-11
Additional info
Call for bids subject to Federal Law No. 223-FZ:Yes
Per-item bid submission:Not applicable. Proposal shall cover the entire lot.
Upload of bid-related documents required
Bids not supported with documentation will not be considered.
:
Yes
Auto-extension
If within the last 30 minutes of bid submission period a new bid is submitted, then bid submission deadline will automatically be extended by 30 minutes from the time the last bid is submitted.
:
30 minutes
Payment terms:Аванс - на материалы (в качестве обоснования размера аванса ОБЯЗАТЕЛЬНО предоставлять расчет стоимости материалов),
окончательная оплата - за выполненные работы.
Delivery terms:Срок выполнения работ - 1,5 месяца с даты подписания договора
Venue of bids examination:152903, Россия, Ярославская область, г. Рыбинск, пр. Ленина, 163
Date and time of bids consideration:02.08.2012 00:00
Results date and time:02.08.2012 00:00
Georeferencing:152903, Россия, Ярославская область, г. Рыбинск, пр. Ленина, 163
Comments:
Требования к закупке:
1. Срок выполнения работ - 1,5 месяца
2. Гарантийный срок на выполненные работы - не менее 5 лет.
3. ОБЯЗАТЕЛЕН ОСМОТР ОБЪЕКТА ПЕРЕД ПОДАЧЕЙ ПРЕДЛОЖЕНИЯ.
4. необходимо подтверждение наличия опыта выполнения работ по ремонту кровель не менее 5 лет (рекомендательные письма)
5. наличие СРО
6. наличие квалифицированных специалистов (штатное расписание).
7. требования к материалу кровли - Линокром ТКП (800Н/50мм) - верхний слой, Линокром ТПП (800Н/50мм) - нижний слой.
8. требования к материалам для обрамления примыканий - лист оцинкованный с полимерным покрытием толщиной 0,8мм.

Типовая форма договора, закупочная документация - см. в прикрепленном файле.

По вопросам, касающимся предмета лота:
Романов Сергей Юрьевич (4855) 296-133, 8-961-155-35-93
Алферова Валентина Владимировна (4855) 296-182

Обязательны для заполнения:
1. формы №1-6 Закупочной документации
2. пакет учередительной документации в соответствии с Закупочной документацией

ПРИ НЕПРЕДОСТАВЛЕНИИ УКАЗАННОЙ ДОКУМЕНТАЦИИ ОРГАНИЗАТОР ОСТАВЛЯЕТ ЗА СОБОЙ ПРАВО НЕ РАССМАРИВАТЬ ПРЕДЛОЖЕНИЕ УЧАСТНИКА ПО СУЩЕСТВУ.

По вопросам закупочной документации обращаться:
Конюхова Татьяна Васильевна
(4855)292-420, 8-915-966-0404 E-mail: tatyana.konyuhova@npo-saturn.ru
Филаретова Влада Владимировна
(4855)296-211, 8-910-827-5153 E-mail: vlada.filaretova@npo-saturn.ru

По вопросам работы на электронной площадке, в том числе по поводу бесплатной регистрации, обращаться к Кочуркиной Светлане (495) 989-85-19, доб. 7126.

Данная процедура запроса предложений не является конкурсом и ее проведение не регулируется статьями 447-449 части первой Гражданского кодекса РФ. Данная процедура также не является публичным конкурсом и не регулируется статьями 1057-1061 части второй ГК РФ. Таким образом, данная процедура запроса предложений не накладывает на заказчика соответствующего объема гражданско-правовых обязательств.
Venue of bidding:This call for bids is held in electronic form on the e-marketplace of B2B-Center group (www.b2b-center.ru). Bids shall be submitted in the form of e-document.
Procurement documents provision procedure:Procurement documents in electronic form are available free of charge at B2B-Center marketplace (www.b2b-center.ru) starting from the date of publication of the procurement procedure.
 
 
 
  Obtain bank guarantee

This call for bids is archived
Participation in bidding is no longer possible. You may wish to check similar calls for bids currently available
 
Latest submitted bids
Status of bidding: archived.
Organizer's decision:
The Organizer has announced the results on 02.08.2012 at 14:48
and selected the winner: "SK "GarantStroi" OOO – (Bidder 2) (Мурашова Ж.А.) submitting a bid dated of 30.07.2012 11:24 totalling to 896 000,00 RUB (price incl. VAT)
Выполним согласно ТЗ
Обоснование: -
Notifications have been sent to bidders.
Price / offerCompany / Date Sorted by descending
The best offer
896 000,00 RUB (price incl. VAT, VAT: 18%)
Выполним согласно ТЗ
Signed with e-signature
"SK "GarantStroi" OOO (Bidder 2) Murashova Zh.A.
30.07.2012 11:24:36
900 000,00 RUB (price incl. VAT, VAT: 18%)
Выполним работы согласно ТЗ качественно и в срок
Signed with e-signature
"Perspektiva-Stroi" OOO (Bidder 1) Tonkikh V.K.
30.07.2012 11:20:17
950 434,98 RUB (price incl. VAT, VAT: 18%)
Предприятие выполнит работы согласно ТЗ
Signed with e-signature
"Universalspetsstoriservis-M" OOO (Bidder 3) Sorokin V.B.
30.07.2012 09:58:44
Total bids: 3. More >>