Request for Tenders No. 1008776 
CMP. Reconstruction of the 110 kV SUBSTATION with the installation of 10 kV and CDD plunger microprocessor control cabinet plunzhernymi arc control reactors 6-10 kV 0117.060.2 Bresler control CDD 110/35/10 kV SUBSTATION in parentheses for the...

This call for bids is archived
Participation in bidding is no longer possible. You may wish to check similar calls for bids currently available

Lots:
Lot No. 1 CMP. Reconstruction of the 110 kV SUBSTATION with the installation of 10 kV and CDD plunger microprocessor control cabinet plunzhernymi arc control reactors 6-10 kV 0117.060.2 Bresler control CDD 110/35/10 kV SUBSTATION in parentheses for the needs of the branch of PJSC «Mrsk of Volga "-" Samara distribution network»
Initial (maximum) contract price:11 572 524,40 RUB
Date published:
Bid submission deadline:11.05.2018 12:00
Delivery time:September, 2018 Year
Last edited:20.04.2018 10:56
Organizer (Initiator):Filial "Rosseti Volgi" - "Samarskie RS" PJSC
Customers:PAO "ROSSETI VOLGA"
Customer's postal address:443068, г. Самара, ул. Ново-Садовая, 106, корп.133
Customer's location:443068, г. Самара, ул. Ново-Садовая, 106, корп.133
Contact email address:PokshivanovaIA@samara.mrsk-volgi.ru
Customer's contact phone number:+7 (846) 339-35-28
Additional info
Call for bids subject to Federal Law No. 223-FZ:Yes
Supplier should not be recorded in the register of mala fide suppliers
The Organizer has set a requirement as to the supplier's not being recorded in the register of mala fide suppliers. Supplier's compliance with this requirement shall be checked by the Organizer on their own.
:
Yes
Participation of small and medium businesses
Organizer has initiated the bidding only for small and medium businesses to participate. Verification of compliance with the criteria for being qualified as small and medium businesses is to be performed by the organizer.
:
Участниками данной закупки могут быть только субъекты малого и среднего предпринимательства
Subcontractors being small or medium businesses must be involved into contract performance
When performing the contract, bidders will be obliged to involve subcontractors (co-contractors) being small or medium business entities.
:
Yes
Tender committee:ПДЗК по закупкам работ по капитальному строительству, техническому перевооружению и реконструкции для нужд филиала ПАО "МРСК Волги" - "Самарские РС" (приложение 2 к приказу филиала от 05.02.2018 №88)
секретарь комиссии Покшиванова Ирина Андреевна, тел. 8(846) 339-35-28, e-mail: PokshivanovaIA@samara.mrsk-volgi.ru
Requirements to the bidders:Участником Конкурса может быть любое юридическое или физическое лицо, в том числе индивидуальный предприниматель, являющееся субъектом малого и среднего предпринимательства. Чтобы претендовать на победу в Конкурсе Участник должен:
• обладать гражданской правоспособностью для заключения и исполнения Договора (т.е. соответствовать требованиям, устанавливаемым в соответствии с законодательством Российской Федерации к лицам, осуществляющим поставки товаров, выполнение работ, оказание услуг, являющихся предметом торгов), физическое лицо должно обладать дееспособностью в полном объеме для заключения и исполнения Договора;
• не находиться в процессе ликвидации; должно отсутствовать вступившее в законную силу решение Арбитражного суда о признании Участника открытого одноэтапного конкурса банкротом и об открытии конкурсного производства; на имущество Участника открытого одноэтапного конкурса, в части существенной для исполнения Договора, не должен быть наложен арест; экономическая деятельность Участника открытого одноэтапного конкурса не должна быть приостановлена (для юридического лица, индивидуального предпринимателя);
• не быть включенным в Реестр недобросовестных поставщиков, который ведется в соответствии с Федеральным законом от 18.07.2011 № 223-ФЗ «О закупках товаров, работ, услуг отдельными видами юридических лиц» либо в Реестр недобросовестных поставщиков, который ведется в соответствии с Федеральным законом от 05.04.2013 № 44-ФЗ «О контрактной системе в сфере закупок товаров, работ, услуг для обеспечения государственных и муниципальных нужд»;
• обладать необходимыми профессиональными знаниями и навыками, управленческой компетентностью и иметь все необходимые ресурсные возможности (финансовые, материально-технические, производственные, трудовые);
• участник не должен иметь задолженности по начисленным налогам, сборам и иным обязательным платежам в бюджеты любого уровня или государственные внебюджетные фонды за прошедший отчетный период;
• у участника должен отсутствовать негативный опыт работы с ПАО «МРСК Волги» и его филиалами подтвержденный вступившими в силу судебными решениями в течение последних двух лет до срока окончания подачи заявок
Tender documentation package:Копия Конкурсной документации, размещенной в единой информационной системе www.zakupki.gov.ru и на электронной торговой площадке www.b2b-mrsk.ru в полном соответствии с правилами и регламентами их функционирования, а также на официальном сайте Заказчика www.mrsk-volgi.ru в разделе «Закупки», доступна любому лицу. Любое лицо единожды имеет право безвозмездно получить Конкурсную документацию по своему письменному запросу в следующем порядке:
а) В электронном виде (скопирована на цифровой носитель Участника открытого одноэтапного конкурса или его представителя) или в бумажном виде нарочным по адресу: 443068, г. Самара, ул. Ново-Садовая, 106, корп. 133, каб. 327 начиная со дня, следующего после дня официальной публикации настоящего Извещения и до момента вскрытия конвертов с заявками участников (ежедневно в рабочие дни с 7-00 до 11-00 и с 12-00 до 15-00 по московскому времени) на основании оригинала письменного заявления (в свободной форме), предоставленного Участником Конкурса или его представителем;
б) В электронном виде (по электронной почте) в течение одного рабочего дня с момента получения копии заявления (в свободной форме), поданного Участником Конкурса не позднее дня, предшествующего дню вскрытия конвертов с заявками участников в форме электронного документа по адресу: PokshivanovaIA@samara.mrsk-volgi.ru с указанием электронного адреса Участника Конкурса для отправки документации по Конкурсу
Tender bids:Участники при оформлении Конкурсных заявок ЭТП должны использовать формы и инструкции по их заполнению, предусмотренные настоящей Конкурсной документацией.
Требования к языку Конкурсной заявки согласно п.2.4.5 КД.
Contract award criteria:Price proposal (in LCY)-0.9
Number of completed contracts of similar subject lots over the past 2 years (2016-2017)-0.05
Amount (millions USD) similar treaties over the past 2 years (2016-2017)-0.05
Contract conclusion date:Contract based on a competition between the customer and the winner of the contest will be made no earlier than 10 days but not later than 20 working days in accordance with article 448 CIVIL CODE on the basis of the Protocol on the outcome of the competition, except in cases where actions ( inaction) in implementing the procurement customer appealed to the Antimonopoly authority or in court. In such cases, the contract must be signed within 20 working days from the date of entry into force of decision of the Antimonopoly authority or judicial act, which provides for the conclusion of the contract
Place of bid consideration:443068, г. Самара, ул. Ново-Садовая, 106, корп.133
Date and time of bids evaluation:24.06.2018 16:00
Date and time of announcement of results:24.06.2018 16:00
Venue of announcement of results:443068, г. Самара, ул. Ново-Садовая, 106, корп.133
Comments:
the contest participant may be any legal entity or natural person, including an individual entrepreneur, is subject to small and medium-sized businesses. To claim victory in the contest participant shall:
• have the legal capacity to enter into and perform the contract (i.e., conform to the requirements established in accordance with the legislation of the Russian Federation to persons engaged in delivery of goods, works, provision of services which are the subject of trades), the individual should possess full legal capacity to enter into and perform the contract;
• not be in the process of liquidation; should not have entered into legal force of the decision of the Court of arbitration on the recognition of the Party of the open contest "bankrupt and on the opening of bankruptcy proceedings; the property Party open "competition in part essential to performance of the contract should not be seized; Principal economic activities open "competition should not be suspended (for legal persons, individual entrepreneurs);
• not be included in the register of unscrupulous vendors, which is in accordance with the Federal law of 18/07/2011 No. 223-FZ "on procurement of goods, works and services certain types of legal entities or in the register of unscrupulous suppliers who conducted in accordance with federal law No. 44 05.04.2013-FZ "on the contract system in the area of procurement of goods, works and services for public and community needs;
• have the necessary professional knowledge and skills, managerial competence and have all the necessary resource capacity (financial, logistic, production, labour);
• the participant must not have unpaid taxes, fees and other mandatory payments to the budgets of any level or State non-budgetary funds for the previous reporting period;
• a participant must not have a negative experience with PJSC Mrsk of Volga "and it subsidiaries entered into force confirmed judicial decisions over the last two years before the end of the filing.
More detailed requirements as well as requirements for the order confirmation of compliance with these requirements; a detailed description of the types of works, the draft Treaty, as well as a description of Contest procedures contained in the tender documents.
To participate in the contest, you must submit an application prepared in accordance with the requirements of the composition of the applications and their order of registration set forth in the documentation for the contest.
The application must be filed in the following order: posted on the electronic trading platform www.b2b-mrsk.ru in accordance with the rules and regulations of its functioning till 12-00 (Moscow time), 11.05.2018. in the format of an electronic document that includes the full set of documents requested in the tender documentation.
Equotes autopsy procedure the parties will be held in 12-00 (Moscow time), 11.05.2018. on the electronic trading platform of the www.b2b-mrsk.ru in accordance with the rules and regulations of its functioning
Enrollment is not permitted for individual positions or part amount for any of the positions of the total work.
Validity of bids Participants must be at least 90 days from the end of the filing parties.
The organizer of the contest have the right to refuse to carry out any of the stages without any consequences for themselves.
It is anticipated that the review, summing up the competition and the signing of the Protocol on the outcome between the organizer of the contest and the winner will be made no later 24.06.2018 g. The organizer of the competition shall have the right, if necessary, modify this term without any consequences for themselves
Place consideration of the proposals of the participants and the debrief: 443068, Samara, UL. Novo-Sadovaya, 106, building 133.
Purchasing Commission provides an opportunity for participants to voluntarily and openly raise their preference for applications by reducing the original (specified in the bid) price (peretorzhka).
Information about the results of the competition will be published in a single information system, www.zakupki.gov.ru, an electronic www.b2b-mrsk.ru in accordance with the rules and regulations of their functioning and on the site and on the customer's website www.mrsk-volgi.ru in the section " Purchases».
Procurement Commission determines the winner, as a party to contest entry which won first place in the ranking of the bids by the degree of preference for the customer.
The contract on the basis of a competition between the customer and the winner of the contest will be made no earlier than 10 days but not later than 20 working days in accordance with article 448 CIVIL CODE on the basis of the Protocol on the outcome of the competition, except in cases where actions ( inaction) in implementing the procurement customer appealed to the Antimonopoly authority or in court. In the latter case the contract shall be concluded within 20 business days from the date when decision of a competition authority or a judicial act implying contract conclusion, enters into force.
The other and more detailed contest conditions are contained in the tender documents as an integral Appendix to this Notice.
Venue of bidding:This call for bids is held in electronic form on the e-marketplace of B2B-Center group (www.b2b-center.ru). Bids shall be submitted in the form of e-document.
Procurement documents provision procedure:Procurement documents in electronic form are available free of charge at B2B-Center marketplace (www.b2b-center.ru) starting from the date of publication of the procurement procedure.
E-signature info:Signed with e-signature
 
 
 
  Obtain bank guarantee

This call for bids is archived
Participation in bidding is no longer possible. You may wish to check similar calls for bids currently available
 

Выгрузка на ЕИС

Номер извещения на ЕИС:
31806397737
Submitted bids
Status: archived.
Total: 4