Not applicable. Proposal shall cover the entire lot.
Upload of bid-related documents required
Bids not supported with documentation will not be considered.
:
Yes
Auto-extension
If within the last 30 minutes of bid submission period a new bid is submitted, then bid submission deadline will automatically be extended by 30 minutes from the time the last bid is submitted.
:
30 minutes
Payment terms:
100% оплата производится в течение 45 банковских дней после каждой отгруженной на склад Покупателя партии продукции.
Delivery terms:
Поставка производится партиями, в течении 2014 года, в количестве и ассортименте согласно поданной Заказчиком заявке. Поставка каждой партии производится в течение 5 дней с даты подачи заявки. Доставка входит в стоимость лота.
Venue of bids examination:
ОАО "Роствертол", Россия, Ростовская область, г. Ростов-на-Дону, ул. Новаторов, д. 5
Date and time of bids consideration:
21.05.2014 12:00
Results date and time:
21.05.2014 12:00
Georeferencing:
344038, Россия, Ростовская область, г. Ростов-на-Дону, ул. Новаторов, д. 5
Comments: Обязательно подкрепить сертификат качества, протокол или иной документ, подтверждающий соответствие Единым санитарно-эпидемиологическим и гигиеническим требованиям к товарам, подлежащим санитарно-эпидемиологическому надзору (контролю); сертификат поставщика АТИ СДС ОГА ФГУП ГосНИИ ГА или иной документ, подтверждающий опыт эксплуатации и поставок спецодежды для лётного персонала в течение срока не менее 3-х лет. Аналоги не предлагать. Размерный ряд будет согласовываться с Поставщиком перед поставкой очередной партии продукции. Контактное лицо: Тарасов Ярослав, тел.: 8 (863) 297-76-91.
Venue of bidding:
This call for bids is held in electronic form on the e-marketplace of B2B-Center group (www.b2b-center.ru). Bids shall be submitted in the form of e-document.
Procurement documents provision procedure:
Procurement documents in electronic form are available free of charge at B2B-Center marketplace (www.b2b-center.ru) starting from the date of publication of the procurement procedure.