Request for Proposals No. 969380 
Станок универсальный токарно-винторезный (согласно ТЗ), рассматривается станок любой фирмы.

This call for bids is archived
Participation in bidding is no longer possible. You may wish to check similar calls for bids currently available

Станок универсальный токарно-винторезный (согласно ТЗ), рассматривается станок любой фирмы.
Станок универсальный токарно-винторезный (согласно ТЗ), рассматривается станок любой фирмы. (Supply)

Total price:Price not specified
Currency:RUB
Contract award criteria:Price incl. VAT (show both prices)
Publication date:
Bid submission deadline:21.02.2018 10:47 (was extended by 47 min, 3 sec)
Last edited:14.02.2018 03:12
Organizer (Initiator):POLYMETAL TRADING, LTD
Additional info
Per-item bid submission
Bidders can submit a bid for separate items within the call for bids
:
Applicable
Upload of bid-related documents required
Bids not supported with documentation will not be considered.
:
Yes
Auto-extension
If within the last 30 minutes of bid submission period a new bid is submitted, then bid submission deadline will automatically be extended by 30 minutes from the time the last bid is submitted.
:
30 minutes
Payment terms:1. оплата 100% по факту получения ТМЦ на складе покупателя в г. Магадане в течении 15 дней.
2 Оплата 100% по факту передачи ТМЦ первому перевозчику в течении 30 дней.
Delivery terms:1. Цену указать на условиях САМОВЫВОЗА со склада Поставщика с указанием адреса склада отгрузки.

2. На каждое грузовое место с ТМЦ, должен быть прикреплен упаковочный лист с описью ТМЦ и с указанием кол-ва.(обязательное условие)

3. Гарантийные сроки на ТМЦ должны начать действовать с момента ввода ТМЦ в эксплуатацию.
Georeferencing:by supplier location
Comments:
1) При выставлении КП необходимо указывать производителя продукции, наличие, срок изготовления, срок поставки до склада поставщика, габариты груза (масса, объём, количество контейнеров), пункт отправки;
2) Продукция должна быть новой, не бывшей в употреблении;
3) К продукции должны быть приложены сертификаты соответствия, паспорт, документ, подтверждающий
качество;
4) Критерии выбора наилучшего предложения: срок поставки, стоимость, условия оплаты, Опыт работы с поставщиком;
5) Перед отгрузкой необходимо заполнить упаковочный лист (см. пример заполнения в закупочной
документации), наклеить упаковочный лист на упаковку с товаром, копии документов отправить
Заказчику по электронной почте.
6) Заполнить дополнительные поля
Venue of bidding:This call for bids is held in electronic form on the e-marketplace of B2B-Center group (www.b2b-center.ru). Bids shall be submitted in the form of e-document.

This call for bids is archived
Participation in bidding is no longer possible. You may wish to check similar calls for bids currently available
  Submit a question
Latest submitted bids
Status of bidding: archived.
Organizer's decision:
The Organizer has announced the results on 25.05.2018 at 02:08
and selected the winner: "RSG" OOO – (Bidder 1) (Верескун П.П.) submitting a bid dated of 19.02.2018 18:36 totalling to 3 300 000,00 RUB (price incl. VAT)
for all items
Notifications have been sent to bidders.
Total bids: 9. More >>