Request for Proposals No. 290882 
Transfer and disposal of mercury lamps.

This call for bids is archived
Participation in bidding is no longer possible. You may wish to check similar calls for bids currently available

Transfer and disposal of mercury lamps.
Transfer and disposal of mercury lamps. (Utilization of waste)

OKDP category:9010020 
OKVED category:
Удаление и обработка твердых отходов;
Quantity:1 компл
Per unit price:500 000,00 RUB (VAT free)
Total price:500 000,00 RUB (VAT free)
Contract award criteria:price excl. of VAT (show both prices)
Publication date:
Bid submission deadline:09.10.2013 10:05
Last edited:04.10.2013 07:31
Organizer (Initiator):PAO AAK "Progress"
Customer's postal address:площадь Ленина 5, город Арсеньев, Приморский край, Россия, , 692335
Customer's registered address:Россия, Приморский край, город Арсеньев, площадь Ленина 5, 692335
Contact email address:aacprogress@mail.primorye.ru
Buyer's contact phone number:+7 (42361) 4-50-97
Additional info
Call for bids subject to Federal Law No. 223-FZ:Yes
Per-item bid submission:Not applicable. Proposal shall cover the entire lot.
Upload of bid-related documents required
Bids not supported with documentation will not be considered.
:
Yes
Auto-extension
If within the last 30 minutes of bid submission period a new bid is submitted, then bid submission deadline will automatically be extended by 30 minutes from the time the last bid is submitted.
:
30 minutes
Payment terms:Оплата за услугу осуществляется Заказчиком в размере 100% предоплаты на основании выставленного счет
Delivery terms:Согласно договора.
Venue of bids examination:площадь Ленина 5, город Арсеньев, Приморский край, Россия, , 692335
Date and time of bids consideration:10.10.2013 08:00
Results date and time:10.10.2013 08:00
Georeferencing:площадь Ленина 5, город Арсеньев, Приморский край, Россия, , 692335
Comments:
1. Запрос предложений проводится в соответствии с Положением о закупках.
2. В комплект закупочной документации вместе с предложением Участника подается подписанный договор. В случае несогласия с условиями договора, замечания необходимо предоставить в письменном виде с подписью уполномоченного лица Участника.
3. При отсутствии закупочной документации заявка от Участника может быть отклонена без рассмотрения по существу.
4. Наличие сертификата качества Продукции обязательно. При подаче предложений необходимо приложить копии документов, подтверждающих, что предлагаемая продукция полностью соответствует требованиям нормативной документации на ее изготовление.
5. Заказчик вправе отказаться от проведения запроса предложений в любое время со дня его объявления, в том числе после окончания срока приема заявок Участников, без возложения на него какой-либо ответственности перед Участниками процедуры закупки или третьими лицами.
6. В случае, если Участник не является производителем продукции, необходимо предоставить оригинал официально письма от завода-производителя продукции с гарантией, что данный товар будет поставлен только через вышеупомянутого Участника, который имеет все возможности и полномочия осуществить поставку и обеспечить качество, гарантируемое заводом-изготовителем.
7. При принятии решения учитываются результаты дополнительных переговоров с Участниками.
Venue of bidding:This call for bids is held in electronic form on the e-marketplace of B2B-Center group (www.b2b-center.ru). Bids shall be submitted in the form of e-document.
Procurement documents provision procedure:Procurement documents in electronic form are available free of charge at B2B-Center marketplace (www.b2b-center.ru) starting from the date of publication of the procurement procedure.
E-signature info:Signed with e-signature
 
 
 
  Obtain bank guarantee

This call for bids is archived
Participation in bidding is no longer possible. You may wish to check similar calls for bids currently available
 

Выгрузка на ЕИС

Опубликовано: 04.10.2013 15:06
Номер извещения на ЕИС:
31300588994
Results reports
Bids opening results report
Final results report
Latest submitted bids
Status of bidding: archived.
Organizer's decision:
The Organizer has announced the results on 16.10.2013 at 03:02
and selected the winner: EcoStar Technology, Ltd – (Bidder 1) (Юницын Г.С.) submitting a bid dated of 08.10.2013 10:37 totalling to 389 941,00 RUB (VAT free)
Notifications have been sent to bidders.
Price / offerCompany / Date Sorted by descending
423 728,81 RUB (price excl. of VAT)

Signed with e-signature
"Azimut" OOO (Bidder 2) Afrosina O.S.
09.10.2013 08:29:57
The best offer
389 941,00 RUB (VAT free)

Signed with e-signature
EcoStar Technology, Ltd
(Bidder 1) Iunitsyn G.S.
08.10.2013 10:37:51
Total bids: 2. More >>