Request for Proposals No. 2692122 
Harvesting services in 2021 VAPK LLC (Samara)

This call for bids is archived
Participation in bidding is no longer possible. You may wish to check similar calls for bids currently available

Harvesting services in 2021 VAPK LLC (Samara)
see more Purchasing Items and Purchasing Documentation

OKPD2 category:
01.61.10.170  Услуги по уборке урожая
01.61.10.180  Услуги по предоставлению сельскохозяйственной техники с техническим персоналом и операторами
Total price:Price not specified
Currency:RUB
Contract award criteria:price excl. of VAT (show both prices)
Publication date:
Bid submission deadline:21.06.2021 11:00
Last edited:17.06.2021 14:35
Organizer (Initiator):LLC "AGROINVEST"
Additional info
Per-item bid submission
Bidders can submit a bid for separate items within the call for bids
:
Applicable
Restriction on submission of a bid higher than previously submitted
Bidding initiator has set a restriction on submission of a bid with a price which is higher than the price of the previous bid submitted by the bidder. Once the bid is submitted, the stated price can not be increased.
:
Yes
Alternative bids
Alternative bid is a bid, of which the terms and conditions differ from those established in the bid-related documents.
:
Yes
Upload of bid-related documents required
Bids not supported with documentation will not be considered.
:
Yes
Ranking of bids
In the course of bidding, a price-based rank (position) shall be assigned to a quotation.
Assignment of the 1st rank (position) to a bid does not imply the bidder's winning, but enhances the bid's preferability for the Buyer when selecting the winner, all other factors being equal.
:
Yes
Auto-extension
If within the last 30 minutes of bid submission period a new bid is submitted, then bid submission deadline will automatically be extended by 30 minutes from the time the last bid is submitted.
In calls for bids with bids ranking, bid submission deadline will automatically be extended in the same manner if the rank of a bidder changes.
:
30 minutes
Payment terms:Step by step according to the results of harvesting for every 7 (seven) days. Within 15 (fifteen) banking days after the Parties have signed an interim Certificate of Services Rendered. Final settlement - within 15 (fifteen) banking days from the date of signing by the Parties of the Certificate of Services Rendered, as well as after signing all the necessary reporting documents specified in the text of the Agreement and its annexes, including the Report on the Consumption of the Customer's materials.
Delivery terms:For the date and place of submission of equipment, see the procurement documentation and procurement items
Georeferencing:Samara region, Privolzhsky district, village Obsharovka
Comments:
Conditions for participation of suppliers in the procedure: FREE

This trading procedure is not an auction or tender, is not subject to Articles 447-449 of the Civil Code of the Russian Federation and does not entail legal obligations for the Customer at the choice of the supplier.
Venue of bidding:This call for bids is held in electronic form on the e-marketplace of B2B-Center group (www.b2b-center.ru). Bids shall be submitted in the form of e-document.
Документы Исполнителя::1. заверенные подписью уполномоченного лица и печатью организации копии учредительных документов;
2. копию свидетельства о постановке на учет в налоговом органе, заверенную подписью уполномоченного лица и печатью организации;
3. копии бухгалтерского баланса и отчета о прибылях и убытках (формы № 1, 2) за один предыдущий год и завершившийся отчетный период текущего года с отметкой о сдаче отчетности в Федеральную Налоговую Службу Российской Федерации (ФНС РФ).
4. копия уведомления о возможности применения упрощенной системы налогообложения в случае, если Претендент применяет УФН;
5. справку о выполнении аналогичных по характеру и объему договоров за последний год, отзывы заказчиков (при наличии);
6. иные документы, которые, по мнению Претендента, подтверждают его соответствие установленным требованиям, с соответствующими комментариями, разъясняющими цель представления этих документов.
Требования по передаче заказчику технической сопроводительной и первичной документации:1. Скан-копии регистрационных документов:
- ПСМ, свидетельство о регистрации, удостоверение тракториста-машиниста с соответствующей категорией;
2. Подробные данные о технике и закрепленных механизаторах:
Вид уборочной техники
Марка уборочной техники
Модель уборочной техники (Полностью)
VIN №
Гос.№
Серия, номер ПСМ
Объём топл. Бака (Литров)
Ширина захвата жатки (Метров)
Вид топлива
Год выпуска
Текущие показания наработки/пробег
ФИО Механизатора, в том числе подменного работника
Номер телефона механизатора или паспортные данные
Контактное лицо:Получить дополнительные консультации по закупке можно, подав запрос на разъяснение через электронно-торговую площадку.

По всем вопросам участия в данной торговой процедуре прошу обращаться к специалистам B2B-center: тел.: (495) 989-85-19 доб.7610, 7620.

This call for bids is archived
Participation in bidding is no longer possible. You may wish to check similar calls for bids currently available
  Submit a question
Latest submitted bids
Status of bidding: archived.
Organizer's decision:
The Organizer has announced the results on 23.06.2021 at 23:25
Declare the bidding void.
Notifications have been sent to bidders.
Total bids: 0