Request for Proposals No. 3634111 
Choosing a supplier for the supply of POS materials for the needs of the Maksavit and 36.7 pharmacy chains

This call for bids is archived
Participation in bidding is no longer possible. You may wish to check similar calls for bids currently available

OKPD2 category:
Total price:Price not specified
Currency:RUB
Contract award criteria:price excl. of VAT (show both prices)
Publication date:
Bid submission deadline:16.04.2024 12:00
Last edited:15.04.2024 11:08
Organizer (Initiator):OOO "UK "MAKSAVIT"
Additional info
Per-item bid submission
Bidders can submit a bid for separate items within the call for bids
:
Applicable
Equivalents of the requested items may be offered:Yes
Restriction on submission of a bid higher than previously submitted
Bidding initiator has set a restriction on submission of a bid with a price which is higher than the price of the previous bid submitted by the bidder. Once the bid is submitted, the stated price can not be increased.
:
Yes
Upload of bid-related documents required
Bids not supported with documentation will not be considered.
:
Yes
Auto-extension
If within the last 10 minutes of bid submission period a new bid is submitted, then bid submission deadline will automatically be extended by 10 minutes from the time the last bid is submitted.
:
10 minutes
Payment terms:100% prepayment.
The price should include all mandatory payments, taxes, fees, etc., as well as loading and unloading of materials.
Delivery terms:Delivery within 1 (one) month from the date of signing the Contract at the same address (indicated in the delivery address section)
Georeferencing:603003, Russia, Nizhny Novgorod region, Nizhny Novgorod, Kominterna str., 172
Comments:
1. Glass bowl (glass salad bowl);
2. Price tag holder plastic on glass shelves;
3. The price tag holder is transparent, 1000 mm;
4. Shelf divider T-shaped;
5. Outdoor display, white, transparent;
6. Support back BACK;
7. Shelf slide;
8. "Profitable by card" marker;
Venue of bidding:This call for bids is held in electronic form on the e-marketplace of B2B-Center group (www.b2b-center.ru). Bids shall be submitted in the form of e-document.
Форма и сроки коммерческого предложения:Форма коммерческого предложения приложена к документации закупки. Предложения, поданные не по данной форме рассматриваться не будут! Срок действия коммерческого предложения - не менее 7 календарных дней с момента окончания подачи заявок к данной закупке.
Дополнительное условия::В случае если Участник, подавший заявку на участие в запросе предложений и признан победителем, отказывается подписать Договор, указанный в составе документации к запросу предложений, Участник будет признан недобросовестным. Участник запроса предложений будет внесен в перечень недобросовестных юридических и физических лиц, в случае подачи заявки по другим запросам предложений заявка Участника будет отклонена или не будет рассматриваться.
Состояние Товара::Товар должен быть новым, не бывшим в употреблении.
Форма коммерческого предложения::Составляется в свободной форме (на усмотрение участника), в данной форме должны быть четко (не двусмысленно) отражены цены на Товары и условия поставки, а также технические характеристики поставляемых Товаров
Дата и время проведения переторжки (аукциона):::16.04.2024 г. с 12:00 до 14:00 по МСК.
Дополнительные сведения:Заказчик вправе отклонить заявку участника (как несоответствующую требованиям) или не рассматривать вовсе, по в следующих случаях:
- в составе заявки отсутствуют какие-либо документы, указанные в перечне предоставляемых документов в составе заявке;
- предоставленная информация в каких-либо документах, в составе заявке, не соответствует действительности;
- в составе заявки присутствуют документы, плохого качества (ниже качества, указанного в перечне предоставляемых документов), либо нечитабельны;
- участник некорректно, указал информацию на ЭТП (например цена, указанная на ЭТП, не соответствует цене, указанной в коммерческом предложении);
- действия участника привели к какому-либо преимуществу перед другими участниками, участвующими в той же закупке, что и сам участник;
- участник не предоставил запрашиваемые документы по запросу Заказчика (через функционал ЭТП);
Контактные данные ответственного лица за данную закупочную процедуру::Горбенко Александр Александрович
Тендерный специалист
+7-915-941-25-71
gorbenko.aa@maksavit.ru
Оговорка:Настоящий запрос предложений и документация не являются извещением о проведении конкурса (публичного конкурса), извещением о проведении торгов или публичной офертой, по смыслу статей 435-437, 447-449 части 1 ГК РФ, статей 1057-1061 части 2 ГК РФ. Соответственно, публикация запроса и размещение любой документации не обязывает Организатора заключить какой-либо договор с любым Участником, и не накладывает на Организатора никаких гражданско-правовых обязательств.
Соглашение о конфиденциальности:Уважаемые поставщики, обращаем Ваше внимание на то, что по данной закупке может возникнуть необходимость в заключении соглашения о конфиденциальности.

This call for bids is archived
Participation in bidding is no longer possible. You may wish to check similar calls for bids currently available
  Submit a question
Latest submitted bids
Status of bidding: archived.
Organizer's decision:
The Organizer has announced the results on 19.04.2024 at 08:15
and selected winners:
  • \"IuNISOFT PRINT\" OOO – (Bidder 2) (Савицкая Ю.В.) submitting a bid dated of 10.04.2024 12:22 totalling to 93 800,00 RUB (price excl. of VAT)
    on Item No. 8
  • OOO "KOMPANIYA TORGOVY DIZAIN" – (Bidder 4) (Валова А.В.) submitting a bid dated of 16.04.2024 12:58 totalling to 43 575,00 RUB (price excl. of VAT)
    on Item No. 1
  • "EVROPOS GRUPP" OOO – (Bidder 3) (Бельский А.) submitting a bid dated of 16.04.2024 14:00 totalling to 194 960,72 RUB (price excl. of VAT)
    for items No. 2-6
  • OOO "LIDER" – (Bidder 1) (Соколова Т.В.) submitting a bid dated of 16.04.2024 14:06 totalling to 89 250,00 RUB (price excl. of VAT)
    on Item No. 7
Notifications have been sent to bidders.
Total bids: 6. More >>