Execution of works on the project: "Construction of 0.4 kV overhead line, 10/0.4 kV transformer substation, tap off lines from 10 kV Overhead Line # 2 from Substation Biryuchevskaya in Laishevka Village, 190 m north of the railway bridge." The...
Execution of works on the project: "Construction of 0.4 kV overhead line, 10/0.4 kV transformer substation, tap off lines from 10 kV Overhead Line # 2 from Substation Biryuchevskaya in Laishevka Village, 190 m north of the railway bridge." The work shall (Building)Collapse
Not applicable. Proposal shall cover the entire lot.
Hide bid prices during bids submission period:
Yes
Upload of bid-related documents required
Bids not supported with documentation will not be considered.
:
Yes
Payment terms:
Авансовые платежи выплачиваются Заказчиком по строительно-монтажным, пуско-наладочным работам в размере не более 15 процентов от общего объема стоимости работ выплачиваются на основании счетов, выставляемых Подрядчиком, в течение 20 (двадцати) календарных дней со дня заключения Договора подряда, но не ранее предоставления договора страхования.
Платежи, покрывающие расходы по страхованию объекта, выплачиваются одновременно с авансовым платежом.
Окончательный расчет за выполненные работы в полном объеме, осуществляется (за вычетом ранее выплаченного аванса) в течение 30 (тридцати) банковских дней со дня подписания акта приемки законченного строительством объекта приемочной комиссией (форма № КС-14).
Delivery terms:
Начало работ по I этапу – не позднее 5-ти дней после подписания договора.
Срок окончания работ по I этапу – в течение 1 месяца с момента начала выполнения работ по I этапу.
Начало работ по II этапу – в течение одного рабочего дня с момента приемки и подписания акта сдачи-приемки выполненных проектных работ по I этапу.
Срок окончания работ по II этапу – в течение 3 месяцев с момента начала выполнения работ по II этапу.
Venue of bids examination:
432042, г. Ульяновск, ул. Ефремова, д.48, каб.№231
Date and time of bids consideration:
16.07.2012 00:00
Results date and time:
16.07.2012 00:00
Georeferencing:
ул. Ефремова, 48, г. Ульяновск, Россия, 432042
Venue of bidding:
This call for bids is held in electronic form on the e-marketplace of B2B-Center group (www.b2b-center.ru). Bids shall be submitted in the form of e-document.
Procurement documents provision procedure:
Procurement documents in electronic form are available free of charge at B2B-Center marketplace (www.b2b-center.ru) starting from the date of publication of the procurement procedure.
The Organizer has announced the results on 09.08.2012 at 08:52
and selected the winner: "VTI" OOO – (Bidder 4) (Александров Е.Д.) submitting a bid dated of 16.07.2012 08:09 ООО "ЛЭП-Строй" выполнит работы качественно и в срок
Обоснование: Данное предложение полностью отвечает требованиям документации