Request for Tenders No. 1084139 
Construction, installation and commissioning works on the project: "Upgrade of 110/35/10 kV Substation ASK-2 (replacement of power transformers)" for the needs of the branch of "MRSK Volga", OJSC - "Samara Distribution Networks"

This call for bids is archived
Participation in bidding is no longer possible. You may wish to check similar calls for bids currently available

Lots:
Lot No. 1 Construction, installation and commissioning works on the project: Upgrade of 110/35/10 kV Substation ASK-2 (replacement of power transformers) for the needs of Samara Distribution Networks, a branch of PJSC IDGC of Volga.
Initial (maximum) contract price:217 702 932,22 RUB
Date published:
Bid submission deadline:12.10.2018 15:40
Delivery time:15.12.2018 - 31.08.2019
Last edited:27.09.2018 15:29
Bidding cancellation date:08.10.2018 15:12
Organizer (Initiator):PAO "ROSSETI VOLGA"
Customer's postal address:410031, г.Саратов, ул. Первомайская, 42/44
Customer's location:410031, г.Саратов, ул. Первомайская, 42/44
Contact email address:vn.mazilkina@mrsk-volgi.ru
Customer's contact phone number:+7 (8452) 30-27-30
Additional info
Call for bids subject to Federal Law No. 223-FZ:Yes
Supplier should not be recorded in the register of mala fide suppliers
The Organizer has set a requirement as to the supplier's not being recorded in the register of mala fide suppliers. Supplier's compliance with this requirement shall be checked by the Organizer on their own.
:
Yes
Tender committee:ПДКК по закупкам работ и услуг по капитальному строительству, техническому перевооружению и реконструкции для нужд ПАО «МРСК Волги»
Requirements to the bidders:10. Участником конкурса может быть любое юридическое или физическое лицо, являющееся субъектом малого и среднего предпринимательства. Чтобы претендовать на победу в данном Конкурсе Участник должен:
• обладать гражданской правоспособностью для заключения и исполнения Договора (т.е. соответствовать требованиям, устанавливаемым в соответствии с законодательством Российской Федерации к лицам, осуществляющим поставки товаров, выполнение работ, оказание услуг, являющихся предметом торгов) (физическое лицо – обладать дееспособностью в полном объеме для заключения и исполнения Договора);
• не находиться в процессе ликвидации; должно отсутствовать вступившее в законную силу решение арбитражного суда о признании Участника запроса предложений банкротом и об открытии конкурсного производства; на имущество Участника запроса предложений, в части существенной для исполнения Договора, не должен быть наложен арест; экономическая деятельность Участника запроса предложений не должна быть приостановлена (для юридического лица, индивидуального предпринимателя);
• не быть включенным в Реестр недобросовестных поставщиков, который ведется в соответствии с Федеральным законом от 18.07.2011 № 223-ФЗ «О закупках товаров, работ, услуг отдельными видами юридических лиц» либо в Реестр недобросовестных поставщиков, который ведется в соответствии с Федеральным законом N44-ФЗ от 5 апреля 2013 г. «О контрактной системе в сфере закупок товаров, работ, услуг для обеспечения государственных и муниципальных нужд»;
• обладать необходимыми профессиональными знаниями и навыками, управленческой компетентностью и иметь все необходимые ресурсные возможности (финансовые, материально-технические, производственные, трудовые);
• участник не должен иметь задолженности по начисленным налогам, сборам и иным обязательным платежам в бюджеты любого уровня или государственные внебюджетные фонды за прошедший отчетный период;
• у участника должен отсутствовать за последние 2 года с момента вскрытия конвертов негативный опыт работы с ПАО «МРСК Волги» и его филиалами. Под негативным опытом работы понимается наличие направленных Участнику претензий, а также вступившие в законную силу судебные решения не в пользу участника за просрочку исполнения обязательств по ранее заключенным договорам аналогичных предмету настоящей документации.
Tender documentation package:Подробное описание закупаемых работ, а также процедур конкурса содержится в Конкурсной Документации, которая размещена на официальном сайте www.zakupki.gov.ru и на электронной торговой площадке сети Интернет по адресу: www.b2b-mrsk.ru в полном соответствии с правилами и регламентами их функционирования, а также на официальном сайте ПАО «МРСК Волги» www.mrsk-volgi.ru в разделе «Закупки».
Tender bids:Должны быть составлены на русском языке в соответствии с требованиями конкурсной документации.
Заявки должны быть направлены до указанного ниже времени на сайт www.b2b-mrsk.ru
Цена должна быть указана со всеми налогами, сборами и др. обязательными платежами.
Contract award criteria:22. The procedure for summing up the results: to determine the degree of preference of the Applications, which, following the results of the review according to the selection criteria, were recognized by the Procurement Commission as appropriate qualifying requirements, an evaluation stage of the Applications for price and non-price evaluation criteria is made. The score is scored, while for each criterion, depending on its significance, a weighting factor is set. After the end of the appraisal stage, an integral evaluation of the overall preference of the Bids is made, according to which the Procurement Commission determines the final ranking of the bids and the Winner of the purchase. The winner of the purchase is the participant who offered the best conditions for the performance of the contract
Contract conclusion date:23. The contract based on the results of the tender between the Customer (IDGC of Volga, JSC or IDGC of Volga, branch) and the Winner of the tender will be concluded no earlier than 10 calendar days and no later than 20 working days in accordance with Art.448 of the Civil Code of the Russian Federation on the basis of the protocol on the results of the tender , with the exception of cases when actions (inaction) of the customer in the course of procurement are appealed in the antimonopoly authority or in a judicial procedure. In the latter case the contract shall be concluded within 20 business days from the date when decision of a competition authority or a judicial act implying contract conclusion, enters into force.
Place of bid consideration:ПАО "МРСК Волги"
Date and time of bids evaluation:26.10.2018 10:00
Date and time of announcement of results:28.11.2018 10:00
Venue of announcement of results:ПАО "МРСК Волги"
Venue of bidding:This call for bids is held in electronic form on the e-marketplace of B2B-Center group (www.b2b-center.ru). Bids shall be submitted in the form of e-document.
Procurement documents provision procedure:Procurement documents in electronic form are available free of charge at B2B-Center marketplace (www.b2b-center.ru) starting from the date of publication of the procurement procedure.
E-signature info:Signed with e-signature
 
 
 
  Obtain bank guarantee

This call for bids is archived
Participation in bidding is no longer possible. You may wish to check similar calls for bids currently available
 

Выгрузка на ЕИС

Номер извещения на ЕИС:
31806878305
Submitted bids
Status: archived.

Organizer has decided to cancel the call for bids.
Call for bids cancellation date: 08.10.2018 at 15:12.
Cancellation date: 08.10.2018
call for bids cancellation reason:

В связи с корректировкой технического задания
предлагается принять решение об отмене проведения
закупочной процедуры

Signed with e-signature
Total: 0