Not applicable. Proposal shall cover the entire lot.
Two-stage purchase procedure
The procedure is held in two stages. At Stage 1 the bidders need to upload the file with the proposal based on requirements specified in the documentation for prequalification of bidders. On the basis of received proposals the organizer makes decision on allowing to the bidders access to the next stage (Stage 2).
:
Yes
Upload of bid-related documents required
Bids not supported with documentation will not be considered.
:
Yes
Auto-extension
If within the last 30 minutes of bid submission period a new bid is submitted, then bid submission deadline will automatically be extended by 30 minutes from the time the last bid is submitted.
:
30 minutes
Payment terms:
В течение 90 (девяносто) календарных дней с момента поставки Товара на склад Покупателя, доставка до склада Покупателя за счет Поставщика
Delivery terms:
Базис поставки DDP- ОАО "Уралкуз", 456440, Челябинская область, г. Чебаркуль, ул. Дзержинского, д.7
Comments: Предложения рассматриваются только от заводов-изготовителей, торговых домов, официальных представителей.
Обязательная подгрузка коммерческого предложения (с эскизами) на фирменном бланке с указанием цены, тоннажа. В случае неподгрузки данных документов Покупатель вправе не рассматривать кандидатуру участника. Коммерческие предложения/счета можно отправить после завершения торговой процедуры на эл. адрес akapustin@uralkuz.ru.
Для организаций не имеющих договорных обязательств с ОАО "Уралкуз", договор подписывается строго в редакции заказчика, протоколы разногласий не принимаются.
Вся продукция должна поставляться в соответствии с чертежом (см. прикрепленные файлы), с сертификатом качества.
Покупатель вправе отказаться от всех поступивших предложений без наложения ответственности
Ответственный по закупке
Капустин Александр Владимирович
akapustin@uralkuz.ru
тел. (35168) 9-24-93
Venue of bidding:
This call for bids is held in electronic form on the e-marketplace of B2B-Center group (www.b2b-center.ru). Bids shall be submitted in the form of e-document.
The Organizer has announced the results on 18.02.2013 at 08:55
and selected the winner: "SZTL" OOO – (Bidder 5) (Гущин А.А.) submitting a bid dated of 04.02.2013 16:14 totalling to 225 000,00 RUB (price excl. of VAT) Срок изготовления 75 дней с момента подписаниядоговора.
Оплата в течение 45 календарных дней с момента поставки Товара на склад Покупателя, доставка до склада Покупателя за счет Поставщика