Request for Quotations No. 821286 
Закупка продуктов питания для комбината общественного питания АО "Авангард" (куриная продукция замороженная)

This call for bids is archived
Participation in bidding is no longer possible. You may wish to check similar calls for bids currently available

OKPD2 category:
10.12.20.110  Мясо кур, в том числе цыплят (включая цыплят-бройлеров) замороженное
OKVED2 category:
10.12  Производство и консервирование мяса птицы
Quantity:Not specified
Total price:1 248 223,90 RUB (price incl. VAT)
Contract award criteria:Price incl. VAT (show both prices)
Publication date:
Bid submission deadline:11.05.2017 19:04 (was extended by 1 h, 4 min, 22 sec)
Bids opening date:12.05.2017 08:00
Last edited:28.04.2017 15:08
Organizer (Initiator):AO «Avangard»
Customer's postal address:215500, Смоленская обл., г. Сафоново, ул. Октябрьская, д. 78
Customer's registered address:215500, Смоленская обл., г. Сафоново, ул. Октябрьская, д. 78
Contact email address:polm123@yandex.ru
Buyer's contact phone number:+7 (4812) 29-46-15
Additional info
Call for bids subject to Federal Law No. 223-FZ:Yes
Per-item bid submission:Not applicable. Proposal shall cover the entire lot.
Upload of bid-related documents required
Bids not supported with documentation will not be considered.
:
Yes
Supplier should not be recorded in the register of mala fide suppliers
The Organizer has set a requirement as to the supplier's not being recorded in the register of mala fide suppliers. Supplier's compliance with this requirement shall be checked by the Organizer on their own.
:
Yes
Participation of small and medium businesses
Organizer has initiated the bidding only for small and medium businesses to participate. Verification of compliance with the criteria for being qualified as small and medium businesses is to be performed by the organizer.
:
Участниками данной закупки могут быть только субъекты малого и среднего предпринимательства
Auto-extension
If within the last 30 minutes of bid submission period a new bid is submitted, then bid submission deadline will automatically be extended by 30 minutes from the time the last bid is submitted.
:
30 minutes
Payment terms:. Оплата за поставленный Товар производится Заказчиком по заявкам (партии) и Спецификации, которая является неотъемлемой частью договора, в следующем порядке:
- Авансовый платеж не предусмотрен;
- Оплата каждого счета производится в размере 100% (сто процентов) стоимости в течение 20 (двадцати) рабочих дней после поступления товара на склад Заказчика, а также после подписания Сторонами товарной накладной, акта приемки, при наличии счета-фактуры на основании счета Поставщика.
3.4. Датой оплаты считается дата поступления денежных средств на расчетный счет Поставщика.
Delivery terms:Поставка товара на склад Заказчика, расположенный по месту нахождения последнего, осуществляется для скоропортящихся продуктов с 6:00 (по московскому времени) до 8:00, для всех остальных товаров с 8:00 (по московскому времени) до 12:00, в течение дня, следующего за днем подачи заявки Заказчиком. Одновременно с поставкой Поставщик предоставляет оригиналы накладных в двух экземплярах и иных сопроводительных документов. При этом транспорт должен соответствовать требованиям действующих технических регламентов и санитарных правил, применительно к специфике товара.
4.6. Периодичность поставки – не реже 2 (двух) раз в месяц, согласно потребностям Заказчика.
Venue of bids examination:215500, Смоленская область, г. Сафоново, ул. Октябрьская, д.78
Date and time of bids consideration:12.05.2017 10:00
Results date and time:17.05.2017 17:00
Georeferencing:215500, Смоленская обл., г. Сафоново, ул. Октябрьская, д. 78
Venue of bidding:This call for bids is held in electronic form on the e-marketplace of B2B-Center group (www.b2b-center.ru). Bids shall be submitted in the form of e-document.
Procurement documents provision procedure:Procurement documents in electronic form are available free of charge at B2B-Center marketplace (www.b2b-center.ru) starting from the date of publication of the procurement procedure.
E-signature info:Signed with e-signature
 
 
 
  Obtain bank guarantee

This call for bids is archived
Participation in bidding is no longer possible. You may wish to check similar calls for bids currently available
 

Выгрузка на ЕИС

Номер извещения на ЕИС:
31705073137
Results reports
Bids opening results report
Final results report
Latest submitted bids
Status of bidding: archived.
Organizer's decision:
The Organizer has announced the results on 16.05.2017 at 08:54
and selected the winner: \"TORGSERVIS\" OOO – (Bidder 1) (Маймусов И.В.) submitting a bid dated of 11.05.2017 18:26 totalling to 1 236 169,00 RUB (price incl. VAT)
Notifications have been sent to bidders.
Price / offerCompany / Date Sorted by descending
1 071 200,00 RUB (price incl. VAT, VAT: 10%)
ООО "Авангард" предлагает заключить контракт на поставку продуктов питания на сумму 1071200,00 руб. в том числе НДС 97381,82 руб.
Signed with e-signature
\"AVANGARD\" OOO (Bidder 2) Liarskii V.V.
11.05.2017 18:34:22
The best offer
1 236 169,00 RUB (price incl. VAT, VAT: 10%)

Signed with e-signature
\"TORGSERVIS\" OOO
(Bidder 1) Maimusov I.V.
11.05.2017 18:26:00
Total bids: 2. More >>