Request for Proposals No. 322520 
Запрос предложений в электронной форме на право заключения договора на выполнение работ по техническому обслуживанию и техническому ремонту копировально-множительных аппаратов в 2014 году.

This call for bids is archived
Participation in bidding is no longer possible. You may wish to check similar calls for bids currently available

OKDP category:7250010 
OKVED category:
Техническое обслуживание и ремонт офисных машин и вычислительной техники;
Quantity:1 компл
Per unit price:268 928,70 RUB (price incl. VAT, VAT: 18%)
Total price:268 928,70 RUB (price incl. VAT)
Contract award criteria:Price incl. VAT (show both prices)
Publication date:
Bid submission deadline:24.12.2013 13:00
Last edited:18.12.2013 16:46
Organizer (Initiator):"MGUU"
Customer's postal address:107045, г. Москва, ул. Сретенка, д. 28
Customer's registered address:107045, г. Москва, ул. Сретенка, д. 28
Contact email address:GudovaMV@edu.mos.ru
Buyer's contact phone number:+7 (495) 957-75-61
Additional info
Call for bids subject to Federal Law No. 223-FZ:Yes
Per-item bid submission:Not applicable. Proposal shall cover the entire lot.
Upload of bid-related documents required
Bids not supported with documentation will not be considered.
:
Yes
Auto-extension
If within the last 30 minutes of bid submission period a new bid is submitted, then bid submission deadline will automatically be extended by 30 minutes from the time the last bid is submitted.
:
30 minutes
Payment terms:Оплата Договора производится ежемесячно после подписания сторонами акта сдачи-приемки выполненных работ, на основании выставленного счета, в течение 10 (десяти) банковских дней с даты его получения Заказчиком. Оплата по Договору производится путем безналичного перечисления денежных средств на расчетный счет Подрядчика.
Оплата декабря 2014 года осуществляется авансовым платежом, но не ранее 15 декабря 2014 года, на основании выставленного счета, в течение 10 (десяти) банковских дней, с даты его получения Заказчиком.
Delivery terms:В соответствии с проектом договора и Технической частью документации о запросе предложений.
Venue of bids examination:107045, г. Москва, ул. Сретенка, д. 28
Date and time of bids consideration:25.12.2013 16:00
Results date and time:25.12.2013 16:00
Georeferencing:107045, г. Москва, ул. Сретенка, д. 28
Venue of bidding:This call for bids is held in electronic form on the e-marketplace of B2B-Center group (www.b2b-center.ru). Bids shall be submitted in the form of e-document.
Procurement documents provision procedure:Procurement documents in electronic form are available free of charge at B2B-Center marketplace (www.b2b-center.ru) starting from the date of publication of the procurement procedure.
E-signature info:Signed with e-signature
 
 
 
  Obtain bank guarantee

This call for bids is archived
Participation in bidding is no longer possible. You may wish to check similar calls for bids currently available
 

Выгрузка на ЕИС

Опубликовано: 18.12.2013 16:59
Номер извещения на ЕИС:
31300764580
Results reports
Final results report
Download file Протокол рассмотрения и оценки заявок_ТОиТР копиров.doc (134 Kb)
Latest submitted bids
Status of bidding: archived.
Organizer's decision:
The Organizer has announced the results on 25.12.2013 at 16:50
and selected the winner: "COPYLINE" – (Bidder 2) (Попова Ю.Б.) submitting a bid dated of 24.12.2013 12:22 totalling to 200 000,00 RUB (price incl. VAT)
Notifications have been sent to bidders.
Price / offerCompany / Date Sorted by descending
The best offer
200 000,00 RUB (price incl. VAT, VAT: 18%)

Signed with e-signature
"COPYLINE"
(Bidder 2) Popova Iu.B.
24.12.2013 12:22:25
216 000,00 RUB (price incl. VAT, VAT: 18%)
Мы согласны выполнить работы в соответствии с требованиями документации о запросе предложений и на условиях, которые мы представили в заявке на участие в запросе предложений.
Signed with e-signature
"Remtorg" OOO (Bidder 1) Zelinskii V.
24.12.2013 09:28:06
Total bids: 2. More >>