Tender No. 52677
определение исполнителя на оказание услуг по комплексному сопровождению автоматизированной системы управления финансово-хозяйственной деятельности (АСУ ФХД) ПАО "МОЭСК"

ПУБЛИЧНОЕ АКЦИОНЕРНОЕ ОБЩЕСТВО "РОССЕТИ МОСКОВСКИЙ РЕГИОН", 115114, г. Москва, 2-ой Павелецкий проезд, д. 3, строение 2, invites you to participate in a bidding procedure (tender).

Procurement subject:

the definition of Executive services for the integrated maintenance of the automated control system of financial and economic activity (ACS, PCD) JSC "RZD"

Lot #1. the definition of Executive services for the integrated maintenance of the automated control system of financial and economic activity (ACS, PCD) JSC "RZD".

Publication date:
Competition is closed:08.09.2017 16:26
Supply date:July, 2018 Year
в течение 12 месяцев с момента заключения договора.
Customer's postal address:115114, г. Москва, 2-ой Павелецкий проезд, д. 3, строение 2
Customer's location:115114, г.Москва, 2-ой Павелецкий проезд д.3 строение2
Contact person:Ternovaia Tat'iana Gennad'evna, tel.+8 (495) 662-40-70, TernovayaTG@moesk.ru
Tender committee:Председатель Конкурсной комиссии – Будыко Марк Леонидович, Заместитель генерального директора по логистике и МТО ПАО «МОЭСК»; Ответственный секретарь Конкурсной комиссии – Косецкая Яна Олеговна, Начальник управления организации конкурсных закупок ПАО «МОЭСК», 115114, г. Москва, 2-й Павелецкий проезд,д.3, стр.2, тел.: 8 (495) 662-40-70 (доб.47-23).
Requirements to the participants:Подробные требования к Участникам, а также требования к порядку подтверждения соответствия этим требованиям, подробное описание закупаемой продукции, проект Договора, а также описание процедуры открытого конкурса содержится в Конкурсной документации.
Documentation kit:Конкурсная документация и настоящее Извещение, являющееся неотъемлемой частью Конкурсной документации, опубликованы в Единой информационной системе в сфере закупок (www.zakupki.gov.ru) и на сайте Заказчика (www.moesk.ru).
Documentation kit file:
Tender documentation submission procedure:Tender documentation can be submitted electronically and free-of-charge at www.b2b-center.ru once the purchase has been placed.
Bank guarantee:Amount of security: 3,00 %
Bank guarantee commencement date: 24.07.2017 00:00
Guarantee period expiry date: 01.11.2017 23:59
Guarantee cases:
  • commitment not to alter or revoke the Bid during its validity period after Bids submission deadline;
  • commitment not to deliberately provide false information or misrepresent the information and the documents submitted as part of Tender Bid;
  • commitment to sign the Protocol of tender results, if the participant is declared the winner and is duly notified of that;
  • commitment to conclude the Contract as provided by this Procurement documentation.
You can obtain E-Bank Guarantee in case the organizer requires tender bid guarantee and the parameters of such guarantee are known. Note! The form of security of tender bids (guarantee, deposit, other variants) shall be specified by organizer of the procedure in Tender Documentation
Bid securities (except for bank guarantees):В целях обеспечения исполнения обязательств, связанных с участием в Конкурсе и подачей Конкурсной Заявки, Участник Конкурса заключает Соглашение о неустойке. Участник открытого Конкурса обязуется уплатить неустойку в размере 3 (трех) % от начальной (максимальной) цены договора (цены лота) в случае нарушения исполнения обязательств, связанных с участием в Конкурсе и подачей Конкурсной Заявки. Обязательство Участника по оплате неустойки должно быть обеспечено путём предоставления банковской гарантии или путём внесения денежных средств на следующий расчётный счёт ПАО «МОЭСК».
Tender bids:Все документы, входящие в Конкурсную заявку, должны быть подготовлены на русском языке. Конкурсная заявка подаётся в электронном виде через систему «B2B-Moesk».
Contract award criteria:Price incl. VAT
Alternative proposals:Yes
Bid opening place:Вскрытие конвертов с заявками состоится на сайте системы электронных торгов группы B2B-Center (www.b2b-center.ru).
Bid submission deadline:Bid opening accomplished 24.07.2017 at 11:00 MSK.
Bids evaluation date:29.08.2017 11:00
Bids evaluation place:115114, г.Москва, 2-й Павелецкий проезд, д.3, стр.2
Date and time of results announcement:29.08.2017 11:00
Place of review of bidding results:115114, г.Москва, 2-й Павелецкий проезд, д.3, стр.2
Contract award criteria and Contract execution term:Победителем Конкурса будет признан Участник Конкурса, Конкурсная заявка которого была признана соответствующей требованиям открытого конкурса и заняла первое место в итоговом ранжире Конкурсных заявок по степени предпочтительности для Заказчика
Starting purchase price:Lot No. 1. 150 057 483,62 RUB (price incl. VAT)
Rebidding (price regulation):Organizer may exercise the right to hold a rebidding.
Supplier should not be recorded in the register of mala fide suppliers
The Organizer has set a requirement as to the supplier's not being recorded in the register of mala fide suppliers. Supplier's compliance with this requirement shall be checked by the Organizer on their own.
:
Yes
Georeferencing:115114, Moscow, 2nd Paveletsky proezd, 3, building 2
Purchasing program:Application No. 7113300
Uploaded to OS:

Выгрузка на ЕИС

Номер извещения на ЕИС:
31705256602
Last edited:23.06.2017 15:52
E-signature info:Signed with e-signature
Results reports:

Applicants to the tender (total 4)

CompanyInvolvedStatusDocumentation kit fileCompetitive bid
АО "Юникон АП"
23.06.17 pm30 19:14Involved on 28.06.17 am30 11:51Sent 28.06.17 am30 11:51Received on 21.07.17 pm31 16:30
Signed with digital signature
ООО "Сайнер"
23.06.17 pm30 19:14Involved on 21.07.17 pm31 16:27Sent 21.07.17 pm31 16:27Received on 21.07.17 pm31 16:58
Signed with digital signature
ООО "СИГМА"23.06.17 pm30 19:14Involved on 30.06.17 pm30 16:52Sent 30.06.17 pm30 16:52Received on 21.07.17 pm31 17:12
Signed with digital signature
ООО "Техносерв Консалтинг"23.06.17 pm30 19:14Involved on 24.07.17 am31 09:57Sent 24.07.17 am31 09:57Received on 24.07.17 am31 10:33
Signed with digital signature

Extract from the Protocol of the competitive commission № М/3287 from 08.09.2017 г., г. Москва, 2-й Павелецкий проезд, д.3, стр.2

Decision of the competitive commission:

  1. For Lot No. 1 the Customer shall accept the proposal from the Supplier ООО "СИГМА" and enter into an Agreement for the final price 149 000 911,32 RUB (price excl. of VAT: 126 271 958,75 RUB).