The invitation to make offers in electronic form for office equipment (Group P), the subgroup of spare parts for computer equipment (PV) for the needs of OAO PKS (PKS-P-0211-13).
The invitation to make offers in electronic form for office equipment (Group P), the subgroup of spare parts for computer equipment (PV) for the needs of OAO PKS (PKS-P-0211-13).
OKDP category:
3020365
OKVED category:
Производство электронных вычислительных машин и прочего оборудования для обработки информации;
Purchasing items:
1.
Картридж Canon 703 (10 pc; 1), price not specified
Not applicable. Proposal shall cover the entire lot.
Alternative bids
Alternative bid is a bid, of which the terms and conditions differ from those established in the bid-related documents.
:
Yes
Upload of bid-related documents required
Bids not supported with documentation will not be considered.
:
Yes
Auto-extension
If within the last 30 minutes of bid submission period a new bid is submitted, then bid submission deadline will automatically be extended by 30 minutes from the time the last bid is submitted.
:
30 minutes
Payment terms:
В течение 20 банковских дней с даты поступления Товара на станцию назначения и предоставления Поставщиком оригинала счета-фактуры, оригинала или копии ж/д квитанции на перевозку груза с отметкой станции отправления, подтверждающей отправку Товара со станции отправления, или в течение 20 банковских дней с даты получения Товара грузополучателем и предоставления Поставщиком оригинала счета-фактуры, оригинала или копии товарно-транспортной накладной, свидетельствующей о приемке Товара грузополучателем. Поставщик обязан предоставить Покупателю счет-фактуру, датированную отчетным месяцем /месяцем отгрузки/, в срок не позднее 5 дней, считая со дня отгрузки Товара.
Delivery terms:
Срок поставки - ноябрь 2013 г.
Базис поставки: Франко-пункт назначения. Датой поставки Товара является дата штемпеля станции назначения на железнодорожной накладной, свидетельствующая о прибытии Товара на станцию назначения или дата, указанная в товарно-транспортной накладной, свидетельствующая о приемке Товара грузополучателем. Обязанность Поставщика по поставке Товара считается исполненной в момент прибытия Товара на станцию назначения или в момент получения Товара грузополучателем.
Venue of bids examination:
185035, Республика Карелия, г. Петрозаводск, пр. Ленина, д. 11 В
Date and time of bids consideration:
29.10.2013 15:00
Results date and time:
08.11.2013 15:00
Georeferencing:
Россия, 185035, Республика Карелия,
г. Петрозаводск, пр-т Ленина, 11В
Comments: Организатор оставляет за собой право провести переторжку для предоставления участникам ПДО возможности добровольно улучшить условия своих заявок путем снижения первоначальных цен
Venue of bidding:
This call for bids is held in electronic form on the e-marketplace of B2B-Center group (www.b2b-center.ru). Bids shall be submitted in the form of e-document.
Procurement documents provision procedure:
Procurement documents in electronic form are available free of charge at B2B-Center marketplace (www.b2b-center.ru) starting from the date of publication of the procurement procedure.
The Organizer has announced the results on 14.11.2013 at 11:10
and selected winners:
"SoftMAK-SERVIS" OOO – (Bidder 1) (Типикин П.Г.) submitting a bid dated of 26.10.2013 12:34 totalling to 2 381 885,61 RUB (price excl. of VAT) Поставка оргтехники (группа П), подгруппа запасные части к вычислительной технике (ПВ) для нужд ОАО «ПКС»;
"A20" OOO – (Bidder 2) (Иванова Е.В.) submitting a bid dated of 30.10.2013 12:43 totalling to 2 375 252,00 RUB (price excl. of VAT).
339 380,54 RUB (price excl. of VAT) Alternative bid No. 1 Поставка оргтехники (группа П), подгруппа запасные части к вычислительной технике (ПВ) для нужд ОАО «ПКС» Bids submitted during rebidding Bid submitted for rebidding Signed with e-signature
2 381 885,61 RUB (price excl. of VAT) Поставка оргтехники (группа П), подгруппа запасные части к вычислительной технике (ПВ) для нужд ОАО «ПКС» Bid is admitted to rebidding Signed with e-signature